Wie kan 2 paar skis (10-17 februari 2018) meenemen naar Gerlos?

Goedemorgen,

Tijdens de carnavalsvakantie van 10 tot en met 17 februari ga ik naar Gerlos in Oostenrijk. Normaal gesproken ga ik met mijn partner en zoontje van 9. Voor hem huren we altijd ski’s en zelf hebben mijn partner en ik eigen ski’s die we meenemen in de auto door 1 bank/stoel plat te leggen… Aangezien mijn vader vorig jaar is overleden en mijn moeder altijd al een keer op wintersport wil nemen we haar met carnaval mee op wintersport. Daardoor hebben we de achterbank volledig nodig (voor mijn zoontje en moeder) en kunnen onze ski’s niet mee door een stoel plat te leggen.
Nu heb ik wel overwogen om dakrails en een skibox te huren maar dat ligt ook lastig. We hebben namelijk een leaseauto en werkgever gaf aan dat in verband met eventuele beschadigingen het huren en monteren van een box ook niet wenselijk is.

Dus ik heb de volgende vraag: Wie gaat er deze periode naar Gerlos en kan 2 paar skis meenemen (ik kan ze in 1 zak doen) en heeft nog ruimte in zijn skibox? Ik heb er ook wel een vergoeding (in overleg) of goede fles wijn voor over.

Lukt dit niet dan verstuur ik de ski’s met pakketpost ofzo…

Ik woon in de buurt van Nijmegen en kom de skis dan uiteraard tijdig brengen en weer ophalen.

Ik hoor het graag! U zou me enorm helpen als u nog ruimte heeft.

Hartelijke groet!

Graag mailen naar erwin19732@hotmail.com .

We hebben namelijk een leaseauto en werkgever gaf aan dat in verband met eventuele beschadigingen het huren en monteren van een box ook niet wenselijk is.

Erwin van E. op 5 nov 2017 12:11

Met het risico een discussie te starten die voorbij gaat aan je vraag, maar waarom?
Wat zou schade veroorzaken dan? De dragers gaan op de dakrails van de auto (die daarvoor gemaakt is) en heb je geen dakrails dan zitten er speciale bevestigingspunten in de portieren. Die magnetische skidragers schijnen inderdaad wel wat lakschade te kunnen veroorzaken, maar voor dragers en een box zie ik dat niet.
Ik denk dat velen dat kunnen beamen.

*bericht bewerkt door Jay op 05 nov 2017 12:50

Skis huren in Gerlos? Een grotere auto huren? Of alsnog tussen oma en zoontje schuiven?

Haus Gassner in Niedernsill

Travel light evt een optie als niemand ze mee kan/wil nemen?

https://www.wintersport.nl/nieuwe-trend-van-2017-bagage-vers…

Ik leg mijn ski’s (tot 4 stuks) altijd tussen de voorbanken naar achteren.
Ik weet niet wat voor werkgever je hebt. Maar het moet wel een precies mannetje zijn ( juwelier/horlogemaker)
Dat een dakkoffers de auto erg zou beschadigen is onzin. @HN65 wel goed bedacht " bagage versturen" maar nog te duur.
Ik heb ingegeven 2x ski’s van Nederland naar Arlberg Oostenrijk
110 euro .Voor dat geld leg ik ze wel tussen de stoelen 😃

ik ga diezelfde periode tot Fieberbrunn.
J

(en ook weer terug)

Plaats een reactie