Wintersport januari 2018

Hallo Wintersporters.
Ik man van 53 zoekt nog wintersporters die mee willen gaan skieen aangezien ze in mijn vriendenkring niet mee willen.
Man /vrouw maakt niet uit ,voorkeur voor oostenrijk ,verder probeer ik vroeg op de piste te zijn.
Belangstelling dan hoor ik je graag .

Groeten Dirk

Hallo Dirk
In welke periode ga je ,en naar welk gebied .
Ik ben ook nog op zoek naar een ski maatje mijn vriendin gaat niet mee ben dus opzoek naar iemand die in januari gaat maakt mij niet uit waar heen oostenrijk /frankrijk ,als je belangstelling hebt hoor ik je graag .

groeten mullijs

Hallo mullijs stuur even pb bericht.

Gr Dirk

Mijn naam is Jos. Ik ben een man van 68 jaar en woon in Breda. Ik ski momenteel zo’n kleine 10 jaar en ben pas begonnen toen mijn kleinkinderen opgroeiden. Samen met kinderen en kleinkinderen hebben we een aantal skivakanties doorgebracht. Ik ben sportief en mijn niveau is dat van een beginneling voorbij. Ik ben nu redelijk gevorderd, ski wel rustig en wil graag hele dagen op de piste skiënd doorbrengen. Mijn vrouw skiet niet en wil ook niet meer mee. Daarom zoek ik een groepje. Ik ben een sociale skiër en houd ook van gezelligheid, maar het skiën staat voorop.
Voorkeur periode: ergens tussen 2e helft/eind januari en begin februari of 2e helft februari .Geen specifieke voorkeur voor Frankrijk of Oostenrijk.

Hey,

Ik ben zelf ook aan het rondkijken voor een vakantie ergens tussen 5 januari en 26 januari.
Ik ben 42 jaar en zoek nog mensen om mee te gaan.
Plek maakt mij niet zo veel uit als er maar wat kms gemaakt kunnen worden (en er dus sneeuw ligt).
Ski zelf nu pas 5 jaar, maar kan overal (on piste) meestal wel afkomen op n veilige manier :P , alleen eerste dag even niet zwart aandoen ;P moet altijd even inkomen.

Groeten Mark

Dag Mark, Ik heb inmiddels een groepje gevonden en ben niet meer zoekende.
Succes met jouw zoekaktie
groet jos

Plaats een reactie