Reisgenoot/ genoten gezocht

Wintersportliefhebbers gezocht (M/V 30-50 jr.) om samen op wintersport te gaan. Voorkeur; 16 tm 23 februari 2018. Bestemming nog nader te bepalen. Nadruk zal bij mij op het sporten liggen en niet op de après ski.

Ik ben thuis de enige wintersportliefhebber en zoek daarom mensen die ook blij worden van sneeuw 😊. Ik ben 40 jaar en heb 6 jaar ski-ervaring.

Als je interesse hebt om samen te gaan dan hoor ik graag van je.

Groet,

Gunnar.

Hoi Gunnar,

Als het je wat lijkt zou je wellicht kunnen aansluiten bij onze skitrip naar Les Menuires in de week 20-27 januari. We hebben een chalet met 12 slaapplaatsen en we zijn op dit moment met 9 of 10 personen. Er is dus ruimte.

Wij zien elkaar eens per jaar om samen op skitrip te gaan, individuelen en een enkel paar. Ons skiniveau varieert, van beginner tot off-piste. We koken zelf en carpoolen zo veel mogelijk. Wij zijn allemaal 40 plus maar vinden zelf de leeftijd onbelangrijk.

Jan

Hoi Jan,

Dat klinkt erg goed! Heb je nog meer aanvullende informatie?

Groet,

Gunnar Lukassen

Hoi Gunnar,
Je hebt een PB.
Groetjes,
Jan

@Japo, je hebt een PB :-)

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

hallo, wij zijn 3 westvlaamse boarders die 10-17/3/18 naar alpe d’huez gaan met de auto en nog wat groepsuitbreiding zoeken

niveau medium-gevorderd
koppel 33+35j, ik 40j
résidence les bergers, appt tot 6 pers, indien met 6 erin 309 euro incl skipas

misschien interessant…?

Japo, ik heb een PB gestuurd.

Japo, mijn gegevens: 0629506469, wldieleman@zeelandnet.nl

Dag Gunnar,

Ik zoek nog een groepje om bij aan te sluiten buiten de schoolvakanties. Ik been 44-jarige vrouw. Tijdens de schoolvakanties boek ik een skireis met mijn gezin, maar graag wil ik tussendoor ook nog eens gaan skien, terwijl mijn man voor de kinderen zorgt.

Heb je al iets op het oog en is er nog plaats vrij? Geef gerust een seintje,

Groetjes,
Annelies

hi Gunnar, ik heb misschien ook interesse, wil wel zeker naar Oostenrijk, voorkeur Ischl

Groet

He Gunnar,

Ik heb interesse in je eerste oproep (die voor de periode van 16-2-18). Doe je nog wat met die oproep of heb je je inmiddels aangesloten bij een andere groep? Ik hoor het graag, Vr gr. Patrick

Plaats een reactie