reisgenoot gezocht

Hi mijn naam is Judith ik ben 43 jr en heb een passie voor snowboarden. Ik ga jaarlijks richting de bergen om heerlijk te gaan boarden. Vorig jaar heb ik voor het eerst overgeslagen omdat ik niet alleen wilde gaan. Graag zou ik met iemand in contact komen (vrouw) die ook op zoek is naar een reisgenoot. Mijn voorkeur is om de carnavalsweek te gaan 10-17 februari maar eventuele andere datum is natuurlijk bespreekbaar. Ik hoop gauw iets van jou te horen zodat we wat kunnen plannen.

Ciao ciao, Judith

hi Judith,

weet niet of het een optie voor jou is om evt met een man te gaan?
Ik man, 49, skier

groet
René

Groet

Hoi Rene,

Als we met een groepje gaan is dat zeker leuk. Gisteren ook een bericht van Sander gehad. Als er nog een vrouw bijkomt wat mij betreft een top plan… Ik heb een hotel op het oog in Schladming. Ik ben hier al eens geweest. Leuk hotel dichtbij de piste en heeft een heerlijke wellnes. Prijs voor een weekje komt op 651,- HP bij tweepersoonskamer. Mijn voorkeur gaat uit naar vervoer per skitrein. Vrijdagavond opstappen zaterdagochtend aankomst en de week daarna op vrijdagavond vertrek en zondagochtend aankomst. Maximaal genieten. Bovendien kunnen we de coupe dan met ze alle samen nemen. Laat je gedachten er maar eens over gaan… Ga dan ff een nieuw bericht maken om die extra vrouw te werven ;-)

gr Judith

Ik heb ook een pb achtergelaten ; )

Ondertussen zijn er al wat aanmeldingen voor een leuke ski/board vakantie in Schladming. Wel hebben we de data aangepast naar 17/3 vertrek trein dan 16/3. Dit omdat er geen plaatsen in trein meer beschikbaar waren in de carnavalsweek 10-17 februari :-( Wel een mooie bijkomstigheid is dat het hotel vanaf die datum een hele mooie aanbieding heeft. Voor diegene die nog interesse hebben hoor ik het graag asap zodat we iets kunnen boeken. VROUWEN zijn ook enorm welkom!!!

Groetjes Judith

hi Judith,
leuk van jou te horen. Ja zou leuk zijn om groepje te vormen. Ik zit zelf ook bij andere ski groep die in totaal uit 90 m/v bestaat. Daar kan ik ook nog wel es informeren. Welk hotel heb je in gedachten?
Kan zijn dat ik er misschien voor kies met auto te gaan…
Prijs van 650HP is ok maar denk ik dat je overal wel kunt krijgen toch?
Ben zelf wel fan van Ischgl maar sta zeker open om nieuw gebied te testen :)
groet
René

p.s. misschien idee om app groepje te starten?

Groet

Plaats een reactie