Reisgenoten Oostenrijk gezocht 19-23 december

De afgelopen dagen is er al een bak sneeuw gevallen en ik sta dan ook te springen om zo gauw mogelijk weer naar de sneeuw te gaan. Aangezien ik met vrienden pas eind maart ga skiën, ben ik op zoek naar reisgenoten die zin hebben om van 19 t/m 23 december mee te gaan skiën, nog mooi voor de drukte van de kerstvakantie.

Mijn voorkeur gaat uit naar een gebied in Oostenrijk met minimaal 100km pistes en een gezellige aprés-ski, aangezien ik na het skiën ook nog graag een drankje doe. Ik ben zelf een fanatieke en gevorderde skiër die de hele dag op de piste staat, ben 24 jaar oud, woon in Eindhoven en heb een leaseauto tot mijn beschikking met gratis benzine (Ford Fiesta).

Ik hoor het graag als het je leuk lijkt om mee te gaan.

Groeten Joris

Nog meer mensen interesse om mee te gaan? Zijn inmiddels met 2 personen

Misschien wel interesse! Had je al een bepaald gebied in gedachten?

Mr. Slow

Leuk om te horen dat je misschien ook interesse hebt! Hebben nog niet echt een gebied in gedachten. Mijn voorkeur gaat wel uit naar een hoger gelegen gebied zoals Ischgl of serfaus bijvoorbeeld, aangezien het nog vroeg in het seizoen is, maar hebben nog niks besloten dus alles ligt nog open

Ik (42 jaar) ben van plan om met mijn oom van 17-23 December ook richting Oostenrijk te gaan.
Zelf gevorderd en erg fanatiek, mijn oom (66) licht gevorderd (komt prima een rode af, skied ook zo 50km maar houdt het om 15u wel voor gezien. Ook hou ik erg van après-skieen. Vorig jaar zaten we diezelfde week in Saalbach. Perfect om te skieen; maar Apres-ski was nog echt niets die week (met 15 man in Bauer is niet echt gezellig)

We willen met boeken wachten tot rondom 10 December en kijken bij voorkeur naar een geode aanbieding incl. skipas. Voorkeur voor Westendorf; maar indien de sneeuwcondities minder zijn Zillertal, Ischgl of Solden.

Hallo Joris,

Ik wil dit jaar ook graag nog een keer naar de sneeuw. Ik ben geen skier, maar een fanatieke boarder. Ik ben al eerder in Oostenrijk geweest en dit is me goed bevallen. Als je een leuke aanbieding tegenkomt dan ben ik waarschijnlijk wel geinteresseerd. Het lijkt mij wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen en ik ga zonder problemen met skiers om. Voor mij als boarder geldt wel dat bospaadjes niet voor mij geschikt zijn. Schaatsbewegingen om vooruit te komen dat lukt me niet! Ik ben dus wel aan stijlere niet vlakke pistes/wegen gebonden.

Voor mij is luxe geen noodzaak en ik ga liever 2x goedkoper op reis dan 1x voor de hoofdprijs.

Als je interesse hebt, stuur me dan maar een Persoonlijk Bericht.

Ik ben het hele seizoen beschikbaar en de genoemde datum zou geen probleem mogen zijn!

Ik hou dit ook even in de gaten. Als de sneeuw goed is ga ik waarschijnlijk ook een paar dagen naar Oostenrijk precies die periode. En dan inderdaad een gebied boven de 100km. En dan zou het gezellig zijn om in hetzelfde verblijf te zitten.
Ben een gevorderde skier, een drankje na het skien hoort erbij en kom uit het zuid-westen van Nederland.

Goed idee om nog voor de drukte de piste op te gaan. Ik ben een snowboarder bouwjaar '82 woonachtig Rotterdam.
Alles rondom wintersport ben ik voor. Hoeft voor mij geen luxe, wel goede sneeuw.
Laten we in contact blijven bij verdere ontwikkelingen.

Gr
Emiel

Ik ga wel de negetiende naar Oostenrijk. Ik ga zelf op weg naar Gerlos om daar skiles te geven. Ik zoek nog een reismaatje voor de 18e/19e. Ik zou niet met de skireis mee kunnen, maar ik zou het wel leuk vinden om mee te rijden en de kosten te delen!

Toevallig niet van plan om een paar dagen eerder te gaan? Ik zoek nog reisgenoten voor t weekend van 16 december. (Lang weekend)

Hallo,
Ik heb ook wel interesse. Ben een skiër en après-ski die ik ook goed zitten, vandaar ook graag Oostenrijk. Laat maar weten wat de plannen zijn en wanneer!
Groeten,
Joris (idd ook Joris☺

Leuk om te lezen dat er veel animo is voor een paar dagen naar de sneeuw. De keuze is gemaakt om van 19 t/m 23 december naar Hinterglemm te gaan. We zijn tot nu toe nog met z’n tweeën en een aantal mensen die hebben aangegeven dat ze wel mee willen. Heb nog van niemand concreet bericht gehad om mee te gaan, dus als er nog iemand interesse heeft: er is nog één plek vrij in de auto. Volgende stap is om op zoek te gaan naar een geschikte accommodatie voor een mooie prijs.

Beste Joris,

Concreet kan ik pas worden als ik de kosten enz ken. Zolang ik geen concreet voorstel met details omtrent hotel/appartement / skipas enz heb gezien, dan kan ik natuurlijk niets toezeggen. Ik geef geen carte-blanch inzake kosten. Als je een voorstel hebt, dan verneem ik dat graag,

De interesse is er zeker. Ik kijk regelmatig wat er voorbij komt aan reizen, maar zoek niet alleen naar Hinterglemm

groeten,

Frank

toevallig, 19 t/m 23 zijn ook de beoogde data binnen het topic wat ik geopend heb; https://www.wintersport.nl/forum/topic/378069#last
… wie weet te combineren…?
Al moet ik wel zeggen dat ik een beetje m’n twijfels heb over de hoogte van het gebied/sneeuwhoeveelheid in deze periode.
Is het daar goed snowboarden in Hinterglemm?

*bericht bewerkt door FreeBird op 02 dec 2017 14:27

toevallig, 19 t/m 23 zijn ook de beoogde data binnen het topic wat ik geopend heb; https://www.wintersport.nl/forum/topic/378069#last
… wie weet te combineren…?
Al moet ik wel zeggen dat ik een beetje m’n twijfels heb over de hoogte van het gebied/sneeuwhoeveelheid in deze periode.
Is het daar goed snowboarden in Hinterglemm?

FreeBird op 2 dec 2017 14:21

Kijk, dat komt goed uit. Zou me over de sneeuw niet druk maken. Gebied ligt er momenteel diep winters bij met inmiddels al 85cm sneeuw en goede vooruitzichten. 7 December gaan ook alle verbindingsliften in het gebied open.
Gebied is zeker ook goed voor snowboarders met weinig verbindingspaden.

null

Dat is veelbelovend. Als het overall in gebied zo is, dan kan er weer volop geboard worden. Ik heb er zin in!

Top klinkt goed Joris, dank voor je info!

Ik ben vorig jaar nog in Saalbach geweest dus vind ik niet zo aantrekkelijk om nu weer te gaan. Ik heb net iets geboekt in Konigsleiten, veel plezier daar!

Plaats een reactie