2 paar skies meenemen naar Gerlos Krokus

Wie kan voor mij 2 paar skies meenemen in de skibox naar Gerlos (en terug) in de week van 10-17 februari 2018.
Ik heb geen skiluik of skibox en achterbank kan niet plat omdat moeder meegaat.

Ik heb er ook wel een vergoeding voor over. Graag in overleg.

Deze vraag had je toch al gesteld?
https://www.wintersport.nl/forum/topic/371436

klopt maar er heeft zich niemand gemeld. Nog maar een keer geplaatst derhalve.

Voor nog geen tientje per dag huur je zo’n beetje de grootste Thule dakkoffer die je kan krijgen (kunnen in ieder geval 8 paar ski’s in). Een kleinere heb je misschien al voor 6 of 7 euro per dag. Heb je gelijk ook lekker wat extra ruimte voor andere spullen. Dat geen optie?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Dat mocht niet van de lease maatschappij…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

mee mag ik niet op mijn leaseauto plaatsen ivm mogelijke lakschade

@Shane: in het eerder geplaatste topic is uitgelegd waarom dat niet kan ;-).

Voor de TS: misschien is het eenvoudiger om voor je moeder alternatief vervoer te regelen. Ik denk dat mensen eerder geneigd zijn om iemand een lift te geven dan materiaal van iemand anders mee te nemen.

nee ipv mee.

Dus zoek iemand die zelfde periode naar gerlos gaat en ik ze in kan gooien.

Een leaseauto waar ze inzitten over lakschade?
Maar het veroorzaakt sowieso geen schade hoor. En stel nou dat je onzettende pech hebt dan kost je dat max 200 euro om te laten herstellen zonder dat de leasemaatschappij het weet 😉.

Ik denk dat het een moeilijke zoektocht wordt, ieders auto zit altijd nokkievol…

I can stick uphill ice, on my saucer...

heb al een reactie gehad. tis geregeld toppie

Komen de skies niet uit Colombia ;-)?

We hebben 2 lease auto’s dus beide audis nemen we mee. minder gezellig maar prima.

kregen helaas weinig reacties. wil perse mijn eigen ski’s meenemen een aangezien we beiden brandstofpassen hebben voor onze leasebakken lijkt ons dit het meest praktisch en goedkoopst.
Dus met 2 auto;s (A5) met vier man naar de wintersport

null

Gewoon deze kopen dan hebben jullie plaats genoeg voor jullie ski’s.
En bekijks bij de skilift

laat ik aan jou over kerel. ga liever met de a5 sport

Wow, een echte a5 sport, 2 zelfs! Lekker tanken op kosten van de baas en verder helemaal het mannetje uithangen, top! :D

Ik liever met de Caprice…

*bericht bewerkt door Drikus op 28 jan 2018 12:55

.

*bericht bewerkt door Drikus op 28 jan 2018 12:56

Ben wel benieuwd welke leasemaatschappij jullie hebben?
Bij ons in t bedrijf hebben we de nodige partijen al gehad, maar heel eerlijk, de meeste leasetokos stellen eigenlijk maar 1 hele simpele voorwaarde: De bestuurder moet een geldig Nederlands rijbewijs hebben (en dat je bedrijf de facturen betaald :P )

Verder zie je vaak dat bedrijven eigen policy’s hebben, denk dan aan dat alleen de werknemer of directe familie mag rijden, je de auto niet mag uitlenen, of je altijd zelf aanwezig moet zijn, maar dit zijn eigenlijk werkgevers policy’s niet die van een leasemaatschappij.

Met 4 mensen is een A5 aan de krappe kant qua bagage als je geen dakkoffer hebt. Het is echter wel veel makkelijker, comfortabeler en vooral veiliger om met één wagen te rijden. Mijn voorkeur zou zijn een dakkoffer te huren. Qua leasing en verzekering zou dit helemaal geen probleem mogen zijn. De high-end aerodynamische boxen van Thule zien er overigens goed uit bovenop een A5.

Plaats een reactie