Leraar gezocht 3/2 Oostenrijk

Wij zoeken een skileraar die bevoegd is en zin heeft om een week met ons op reis te gaan in de eerste week van februari naar SFL.

Wij betalen je reis, kost en inwoning en skipas als tegenprestatie geef je 5 ochtenden les aan onze Kids (4 van 4jaar) en in de middag ski je een uurtje of anderhalf met ons mee en geef je wat tips aan een paar van de ouders en daarna kun je zelf knallen.

Stuur even een berichtje als je geïnteresseerd bent.

Snowsnowsnow

Wat is volgens jou het voordeel van deze constructie.

Hadden we vorig seizoen niet heel topic over dit onderwerp? Waarbij de vraag vooral was of het ook was toegestaan, om je eigen leraar mee te nemen?

Eigen leraar, eigen tempo

Snowsnowsnow

Ik zou een kok vragen die ook skiles kan geven.

May the ski force be with you !!

goede suggestie maar daar heb ik nog niets aan

Snowsnowsnow

heel simpel en volgens mij vast ook goedkoper.
de lokale ski school bellen in het gebied waar je heen gaat en boek daar je skilessen?

Ik heb er al spijt van dat ik deze vraag gesteld heb… wat een non antwoorden

Snowsnowsnow

Je hoeft er geen spijt van te hebben.
Maar het is een Mission impossible.
En zeker vele malen duurder dan dat je even langs de skischool gaat.En als het jou uitkomt twee leraren boekt 1 voor de kinderen en 1 voor jullie zelf.
Succes.

null

PS Kinderen kunnen beter in een klasje.Veel leuker voor ze 👍

Dank voor het meedenken allemaal, erg constructief!

Fijne zondag

Snowsnowsnow

Dank voor het meedenken allemaal, erg constructief!

Fijne zondag

Snowsnowsnow

@kingkess; heb je nagevraagd of het uberhaupt wel mag? @77steve: wat was de conclusie van die discussie, weet je dat nog?

*bericht bewerkt door DrPhil op 12 nov 2017 14:35

Volgens mij was die conclusie niet eenduidig: de wintersporters.nl waren het niet met elkaar eens.
@Kingkess: de tip van @Hendrik1978 zou ik zeker proberen. Jullie zijn een aantrekkelijke groep voor privéles, omdat je een hele week en de volle dagen wilt. De skischool van Serfaus heeft daarvoor een hoop mensen “standby” staan (0 uren contract of zzp achtig) die daarvoor wel een week willen komen. Uitgaande van 6 dagen zal het zo tussen de 1200 en 1500 euro kosten denk ik.

Thanks @77steve. Dan ben ik helemaal benieuwd of @kingkess het heeft nagevraagd.

Als je je papieren hebt mag je lesgeven in Oostenrijk, anders dan in Frankrijk

Overigens hebben een kamer over en moeten we die sowieso betalen.

Per saldo kost het ons zo alleen een skipas. Winwinwin hè.

Beetje jammer dat hier allemaal betweters reageren zonder kennis van de context. Maar zoals ik al zei

Nu al spijt dat ik het gevraagd heb

Snowsnowsnow

Dan nog één betweterpunt: de Kinderschneealm en Bertaland zijn alleen toegankelijk voor leraren van de skischool.

Hoe dan ook: veel plezier!

*bericht bewerkt door 77steve op 12 nov 2017 14:53

Thanks @77steve. Dan ben ik helemaal benieuwd of @kingkess het heeft nagevraagd.

DrPhil op 12 nov 2017 14:43

https://skiinformatie.nl/nieuwe-skilerarenwet-aangenomen-tir…

Beetje doorklikken en je bent er zo

Snowsnowsnow

Dan nog één betweterpunt: de Kinderschneealm en Bertaland zijn alleen toegankelijk voor leraren van de skischool.

Hoe dan ook: veel plezier!

77steve op 12 nov 2017 14:53

Fijn al die adviezen! Ik kan wel een blog met tips gaan openen!

Snowsnowsnow

Ach, gewoon even rustig afwachten @Kingkess. Wie weet reageert een geïnteresseerde nog op je oproep. Met de hierboven staande adviezen en opmerkingen kun je lekker doen wat je wil.

Mr. Slow

Ach, gewoon even rustig afwachten @Kingkess. Wie weet reageert een geïnteresseerde nog op je oproep. Met de hierboven staande adviezen en opmerkingen kun je lekker doen wat je wil.

Quick op 12 nov 2017 15:00

😉

Snowsnowsnow

Thanks @77steve. Dan ben ik helemaal benieuwd of @kingkess het heeft nagevraagd.

DrPhil op 12 nov 2017 14:43

https://skiinformatie.nl/nieuwe-skilerarenwet-aangenomen-tir…

Beetje doorklikken en je bent er zo

Kingkess op 12 nov 2017 14:53

Alsof iedereen dat weet. Tjonge. Fijne manier van reageren.

@DrPhil
De conclusie was dat het zinloos was.

In ieder geval staan er hier een paar pointers in: Gezien de leeftijden van de kinderen zal het vooral om kennismaking met de sneeuw te maken hebben. Als je dan niet van de betere kinderlanden gebruik kan maken is dat toch wel een beetje een probleem. Je kunt er natuurlijk gewoon heen gaan, maar dat valt wat op en dan is het beter via de officiële kanalen te gaan. Wat weer betekent dat diegene die mee gaat een volledig gediplomeerd leraar moet zijn. Laten die nu wat schaarser zijn.
Mochten de kinderen al een beetje kunnen skiën en een skilift kunnen nemen is het veel minder dramatisch. Dus misschien nog handig om het niveau van de kids aan te geven (voor goede reacties).

Daarnaast hoop ik dat er ook nog een vrije skidag is? Want het knallen vanaf een uur of twee/half drie 's middags op compleet verspoorde pistes haalt mij als saisonnière niet direct over. Dan heb je bij elkaar een uurtje of 10 voor jezelf, waarop je niet de tijd hebt tot de uithoeken van het gebied te komen en alleen nog werkpistes hebt. Misschien een kleine incentive erbij? Of duidelijk die 6e dag marketen?

Zie dit niet als een aanval maar als constructief advies om je kans op goede reacties te vergroten.

Plaats een reactie