Grote groepsaccomodatie (voor ongeveer 55 personen)

Beste winterliefhebbers ,
Volgend jaar ben ik van plan een bus in te leggen voor ongeveer 55 personen. De bedoeling is dat we (indien mogelijk) allemaal onder hetzelfde dak zitten in aparte kamers en/of appartementen , maar waar we dan een gemeenschappelijke eetruimte hebben die gecatered wordt .
Moesten het allemaal kleine appartementjes zijn die naast elkaar liggen en waar er (max) 5min moet gestapt worden naar de eetplaats , geen probleem .
Het liefst zouden we naar Frankrijk of Oostenrijk gaan . Alsook een groot skigebied van minstens 150km .
Accomodatie ook niet te ver van de piste of liften en een leuke apres-ski (dorp/sfeer)
Iemand die dit al gedaan heeft of toffe suggesties heeft -> shoot !

Alvast bedankt

*bericht bewerkt door jessedeconinck op 15 nov 2017 14:03

Landhuis Bad Hopfreben in de regio Schoppernau / Warth-Schrocken zou een optie kunnen zijn.

When life gets too complicated.... SKI

Slechts 44 bedden , balen !
Liefst ook wat korter bij de pistes/liften 😊

Sunweb aanschrijven? In een “residence” in Frankrijk vind je in elk geval genoeg accommodatie.

Mr. Slow

Graag had ik deze organisaties uitgesloten om de prijs wat te drukken.
Ik schrijf ze wel eens aan 😉 thnx voor de tip

We zaten vorig jaar met met 100 man in Sankt Johann in Pongau in hotel Bruckenwirt.
Voor de apres ski lieten we de bus gewoon nog een keer rijden.
Skibus tegenover het hotel, je skiet dan in het gebied van Flachau.

It is an amazing world

In Obertauern http://www.schaidberg.com/ Bijna aan de piste, klein stukje lopen in de ochtend terug skiën tot aan het huis.
Mooie kamers voor 2,4,6 personen, goed eten.

Dienten Die Alte schule

Enig idee van de prijs?
Site enkel in duits

Weet ik niet want ik ben daar geweest met een groep kinderen en alles was geregeld, ging als begeleiding mee. vlgs mij geboekt via vlgd link http://www.youngaustria.nl/
Zijn Nederlanders dus je kunt in NL mailen of bellen en misschien dat je voor veel mensen een leuke prijs af kan spreken.

Dienten Die Alte schule

Je zou Jugendhotel Saringgut Wagrain kunnen proberen, daar hebben wij eens met 40 personen (9 gezinnen) gezeten, maar ze hebben meer plek. Incl ontbijt, lunch en 3 gangendiner. Apresski en liften op loopaftand. En je kunt daar ook prima terecht voor een drankje. Grote sporthal erbij voor vertier. Prima prijs en hele vriendelijke mensen.

Je zou Jugendhotel Saringgut Wagrain kunnen proberen, daar hebben wij eens met 40 personen (9 gezinnen) gezeten, maar ze hebben meer plek. Incl ontbijt, lunch en 3 gangendiner. Apresski en liften op loopaftand. En je kunt daar ook prima terecht voor een drankje. Grote sporthal erbij voor vertier. Prima prijs en hele vriendelijke mensen.

Mirjam_Veen op 15 nov 2017 19:57

Welk skigebied is dit juist?

Je zou Jugendhotel Saringgut Wagrain kunnen proberen, daar hebben wij eens met 40 personen (9 gezinnen) gezeten, maar ze hebben meer plek. Incl ontbijt, lunch en 3 gangendiner. Apresski en liften op loopaftand. En je kunt daar ook prima terecht voor een drankje. Grote sporthal erbij voor vertier. Prima prijs en hele vriendelijke mensen.

Mirjam_Veen op 15 nov 2017 19:57

Welk skigebied is dit juist?

Wagrain heeft verbinding met Flachau en Alpendorf en met een bus kun je naar Kleinarl en ski je naar Flachau winkl en Zauchensee. Het maak del uit van het ski Amadè

Dienten Die Alte schule

Het gebied heet Salzburger Sportwelt.
Er staat hier op wintersporters dat de apres-ski matig is, maar in de Kuhstal kun je toch een aardig feestje vieren :-).

Net iets buiten Mayrhoven, ligt Gasthof Zillertal. Heerlijke plek, met alles wat een grote groep wenst: goed ontbijt, goed avond-eten, schonen kamers, prettige bar met poolbiljart, flipperkast, goede muziek en wifi. Op loopafstand van de liften en vertier Mayerhoven. En meest belangrijke: Grote gletsjer in de buurt, mocht de temperaturen zomers worden;-)

http://www.gasthof-zillertal.at
info@gasthof-zillertal.at

Tukker(ik)

Net iets buiten Mayrhoven, ligt Gasthof Zillertal. Heerlijke plek, met alles wat een grote groep wenst: goed ontbijt, goed avond-eten, schonen kamers, prettige bar met poolbiljart, flipperkast, goede muziek en wifi. Op loopafstand van de liften en vertier Mayerhoven. En meest belangrijke: Grote gletsjer in de buurt, mocht de temperaturen zomers worden;-)

http://www.gasthof-zillertal.at
info@gasthof-zillertal.at

Tukker op 16 nov 2017 14:15

Waauw , dat is wel een toppertje! Die zou het wel eens kunnen worden 😉

Voor de apres ski lieten we de bus gewoon nog een keer rijden.

Henrike op 15 nov 2017 14:26

Dat is nog eens oplossingsgericht denken!.. En gegarandeerd nog meer katers de volgende ochtend als niemand meer naar huis hoeft te lopen. Cheers!

🏂

Plaats een reactie