Verblijf met hond!

Goedemiddag allen,

Wij zijn een gezin van 4 met goede skiërs en willen vanaf 2e kerstdag tm 3 a 4 januari naar een gebied in Oostenrijk met minimaal 150 km piste en sneeuwzeker. Wij zoeken een huis of hotel aan de piste waar honden zijn toegestaan, wij willen onze vriend van 2 jaar niet thuis laten. Wie heeft de gouden tip?

Don

Je hebt werkelijk zo veel hotels e.d. in Oostenrijk waar je met de hond in mag. Heb je voorkeur voor een gebied? Wat zoek je nog meer en in welke prijsklasse?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Hoi shane prijs beetje normaal maar een gebied ala koningsleiten, serfaus en Saalbach!

Don

Ik weet toevallig dat bij het nieuwe Das Landerer hotel in Ladis (nog te openen) huisidieren zijn toegestaan. Maar ik ben verder niet echt thuis in de door jou genoemde gebieden. Over het algemeen merk ik vaak dat juist in de hotels honden tegen meerprijs zijn toegestaan. Overigens kun je op Booking gewoon filteren op huisdieren toegestaan.

I can stick uphill ice, on my saucer...

http://www.pfotencheck.com

Daar vind je hondvriendelijke hotels in Oostenrijk, ook eentje in Fiss.

Lastig is eerder de gebroken kerstweek. Voor za-za of zo-zo heb ik wel tips voor je. Wellicht is schladming, hotel falkensteiner een optie voor een gebroken week? Ik heb daar voor later in seizoen geboekt ook met hond.

Mijn tip is geen huis of hotel aan de piste. 10 jaar geleden hadden we een kamer in Ferienhof in Haderlehn. Dat is heel dichtbij Oetz. Je kan dus skiën in Oetz zelf of even verderop in Kühtai. Een natuurlijk alle andere gebieden in het Oetztal, zoals Sölden.
In het Ferienhof hadden we een prima kamer (alleen logies). Omdat we geen oppas konden vinden, hadden we onze ruim16 jaar oude hond bij ons. Dat was geen probleem. De hond was welkom en de eigenares bood aan dat ze overdag graag de hond wilde uitlaten. Dan konden we langer wegblijven. Een fantastische service, waar we een paar keer gebruik van hebben gemaakt.

null

Plaats een reactie