Evoc FR 20 of Ortovox Freerider 20?

Dag mensen ik zit sterk te twijfelen tussen de aanschaf van een Ortovox Freerider 20 en de Evoc FR 20.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze tassen? Als er nadelen zijn hoor ik het ook graag ;)

*bericht bewerkt door timbr op 26 nov 2017 21:03

Ik heb geen ervaring met deze rugzakken, ik zou ze eerst gaan passen als je de mogelijkheid hebt. Just my 2 cents.

When life gets too complicated.... SKI

Dank je Alex,

Ik heb de Ortovix al gepast en die zit als gegoten. Helaas hebben ze de Evoc er niet naast hangen. Thx!

Ik heb de Ortovix al gepast en die zit als gegoten!

timbr op 26 nov 2017 21:38

Dan lijkt de keuze mij duidelijk 👍

When life gets too complicated.... SKI

Ik heb de Ortovix al gepast en die zit als gegoten!

timbr op 26 nov 2017 21:38

Dan lijkt de keuze mij duidelijk 👍

Alex op 26 nov 2017 22:35

Ik dacht wellicht zijn er nog mensen die goede ervaring hebben met de Evoc, die tassen zien er ook erg vet uit en hebben zoals ik het zie nagenoeg dezelfde features.

Ik heb de Evoc. Ben er erg blij mee en zit geweldig. Redelijk plat, licht, genoeg vakken. Was van plan de Ortovox te kopen maar met passen bleek dat die voor geen meter zat. Mijn advies zou dan ook zijn om even te zoeken waar je de Evoc wel kan passen en dan te beslissen.

In de showroom van Snowcountry hebben ze een hoop. Je kan even op hun website kijken welke modellen ze exact hebben. Die kan je dan ook allemaal passen. Heb ik in januari ook gedaan en inderdaad: hoe zeer het op papier ook wat lijkt, het moet uiteindelijk op je rug wan zijn.

In de showroom van Snowcountry hebben ze een hoop. Je kan even op hun website kijken welke modellen ze exact hebben. Die kan je dan ook allemaal passen. Heb ik in januari ook gedaan en inderdaad: hoe zeer het op papier ook wat lijkt, het moet uiteindelijk op je rug wan zijn.

GiGi op 27 nov 2017 10:49

super dank je wel! Ik ga daar eens kijken

Ik heb de Evoc. Ben er erg blij mee en zit geweldig. Redelijk plat, licht, genoeg vakken. Was van plan de Ortovox te kopen maar met passen bleek dat die voor geen meter zat. Mijn advies zou dan ook zijn om even te zoeken waar je de Evoc wel kan passen en dan te beslissen.

Lars7 op 27 nov 2017 09:17

thx!!

Ik heb de Ortovox in 24 en hij zit ook bij mij als gegoten. Net of ik zonder rugzak ski. Vind wel dat hij slecht tegen water kan, met een regen of sneeuwbui wil hij nog wel eens doorlekken. Met de Evoc geen ervaring, maar zie hem wel vaak voorbij komen!

*bericht bewerkt door kaartjee op 28 nov 2017 22:30

Ik heb de Ortovox in 24 en hij zit ook bij mij als gegoten. Net of ik zonder rugzak ski. Vind wel dat hij slecht tegen water kan, met een regen of sneeuwbui wil hij nog wel eens doorlekken. Met de Evoc geen ervaring, maar zie hem wel vaak voorbij komen!

kaartjee op 28 nov 2017 22:29

thx dat is goed om te weten. Insuiten helpt niet?

Plaats een reactie