Beste bootfitter Nederland

Doen we met zijn allen niet een beetje te ingewikkeld? Als men in het normale leven schoenen gaat kopen dan kopen we toch ook geen te grote/kleine of niet passende schoenen? En daarnaast kopen we ook geen ballet schoenen om mee te voetballen.
Met skieen slaan plotseling onze gedachten op hol. Ineens gaan mensen niet passende boots kopen om ze daarna te laten veranderen door een bootfitter. Een schoen moet in de basis gewoon goed zitten. We moeten ook eerlijk zijn in wat we willen. Een relatieve beginner moet niet de zaak uit lopen met een flex 140 schoen omdat die zo goed staat bij het neon-gele skipak uit 1 stuk. Het aan passen van boots is eigenlijk alleen voor lieden met echt lastige pasvorm of met specifieke wensen. Ik denk dat het merendeel van ons gewoon bij Al Bundy kan slagen. We lopen in het dagelijks leven toch ook niet allemaal met steunzolen of orthopedische schoenen?

Chrz!
D

*bericht bewerkt door dokteruk op 14 jan 2020 22:56

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

Het zal je verbazen hoeveel mensen in het dagelijks leven nog met te grote schoenen rondlopen @Dokteruk. Die denken nog steeds dat ze (net als in de groei) 1 of 2 vingerbreedtes over moeten houden! Alleen krijg je daar natuurlijk vrijwel geen last van…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Als ik zo naar mijn skibudget van de laatste jaren kijk dan leef ik ook (met) op te grote (schoenen) voet.😗( zegt de voorzitter van de raad van bestuur)

Born to run. B.S.

Het zal je verbazen hoeveel mensen in het dagelijks leven nog met te grote schoenen rondlopen @Dokteruk. Die denken nog steeds dat ze (net als in de groei) 1 of 2 vingerbreedtes over moeten houden! Alleen krijg je daar natuurlijk vrijwel geen last van…

Shane op 14 jan 2020 23:02

@Shane Ik verbaas me nergens meer over eigenlijk. Ik kan me ook voorstellen dat in het dagelijks leven vrouwen in China in te kleine schoenen lopen. Het beste zou zijn als mensen met een blinddoek op skischoenen gaan passen. Dan zal het kleurtje of merkje echt minder een rol spelen en kopen mensen eerder de juiste schoen. Laten we er nu geen rocket science van maken.

Chrz!
D

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

Normale schoenen geven mee, en lopen vaak uit. Een wezenlijk verschil.

Plaats een reactie