Serfaus-Fiss-Ladis van 13 tot 19 januari

Van 13 tot 19 januari ben ik in Serfaus. Zijn er mensen die daar dan ook (in de buurt) zijn? Ik zou het leuk vinden een keer een drankje, afdaling o.i.d. te doen! In het topic ‘wie is waar wanneer’ staat niets, maar you never know…

En up voor poging 2😊

Mocht je het je afvragen: ik ben 35 en in m’n eentje in Serfaus volgende week, heb meer vakantiedagen dan manlief of andere vrienden dus ga ik lekker alleen skiën. ik ben een gemiddelde maar wel fanatieke skiër, ben altijd met de eerste lift boven. Maar het lijkt begin volgende week wel erg mooi weer te worden in Serfaus, dan vind ik het ook niet zo heel erg om lekker lang op een terras te hangen!

Wij zijn er 27 jan weekje er bij aan knuppen 😂

Dat is inderdaad een goed idee, daarom is een weekje Laax vanaf de 19e ook al geboekt😉

Ik zit tot de 19 / 20 / 21 ook in Laax, teven in m’n eentje. Heb nog niet geboekt, dus weet nog niet de exacte data. (Vanaf a.s. zondag eerst een paar dagen Engelberg). Dus ik ben in ieder geval benieuwd naar waar je hebt geboekt (het is nog vrij lastig wat betaalbaars te vinden daar).
Mocht ik er na de 19e nog zijn kunnen we wellicht samen een afdaling pakken.

Wij hebben een van de packages geboekt via de website laax.com, dat scheelde een hoop want zelf alles boeken is inderdaad nogal duur. En dan nog wordt het de duurste wintersport ooit vrees ik, maar ja, dan zit je wel in Laax!

Ik zie nu dat ik me in de data heb vergist trouwens, mijn man pikt me op in Serfaus en dan skiën we daar nog even samen, we zijn dan pas de 21e in Laax.

Ik hoop dat het je lukt om nog iets te boeken, veel plezier alvast!

Plaats een reactie