Vervanging van wax?

Een nieuw product ter vervanging of verbetering van ski wax op kickstarter

https://www.kickstarter.com/projects/juiceinfinity/juice-inf…

*bericht bewerkt door Coldfeet op 30 nov 2017 21:05

Glij blij door die brei :-)

Leuk initiatief. Moet nog wel wat goedkoper worden; voor £30 aan wax kun je meer dan 500 paar ski´s waxen.

@Martin7182 Dat ligt wel heel erg aan de wax die je koopt…

Click. Click. Peace

Als t echt oneindig mee gaat vind ik het t geld wel waard. Maar t klinkt wel erg mooi en ik wacht nog even af

Die producten doen regelmatig de ronde op het forum. Ik herinner me nog niet te lang geleden een gelijkaardige discussie:
https://www.wintersporters.be/forum/topic/184502

Erg nieuw is het dus niet…

Daar heb je gelijk in @Rogier. Het ligt ook aan de hoeveelheid die je erop druppelt. Jaren geleden heb ik voor rond de £4 een paar stukjes gekocht en die zijn nog lang niet op :)

Als t echt oneindig mee gaat vind ik het t geld wel waard. Maar t klinkt wel erg mooi en ik wacht nog even af

kjiratsiekoedel op 30 nov 2017 22:41

Zoals ze zeggen 1 fles voor een set ski’s voor een seizoen. Ik ga er dan even vanuit dat dit 12 weken skiën is. Super early bird prijs is 30 pond voor een fles. Maw 35 euro. Normale prijs is dus 70 euro per fles. Natuurlijk is waxen arbeids intensief maar echt veel goedkoper als je het zelf doet.

Ik ben altijd erg sceptisch bij dit soort producten. Helemaal als ze beweren dat het in de base ‘integreert’ in tegenstelling tot wax wat alleen bovenop je base zou liggen. Het lijkt me, tenzij dit écht het ei van Columbus is, geen goed idee om je base ‘aan te tasten’ mocht dat middel dat werkelijk doen.
Een simpele spray-/rub-on wax wil ik nog wel eens gebruiken om het einde van de dag nog even door te komen, maar daarna gaan ze direct weer in de normale wax. Heel veel langer houdt zo’n lapmiddel ook niet vol.
Het kan zijn dat de uitvinders van dit product een manier hebben gevonden om zo’n spray-on wax langer mee te laten gaan en, als het veel minder agressief is voor je belag door het ontbreken van allemaal vluchtige stofjes, kan het voor sommige ‘luie’ wintersporters een uitkomst zijn.

Als ze nou even een proefflesje sturen zodat we dit middel met een paar forumgenoten kunnen testen, dan geven we in ruil daarvoor onze ongezouten mening. Kom maar op als jullie durven! ;)😁🤙

*bericht bewerkt door Sneeuwbaard op 01 dec 2017 19:18

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Lijkt te simpel. Ik weet het niet.

Piste riderrrrr

nog iets dergelijks gevonden.
http://www.skionderhoud.info (Pocket Juice)
Iemand ervaring mee?

@Puttie, heel goed gevonden @sneeuwbaard, je gebeden kunnen misschien wel beantwoord worden. @Patrick71 dat is de standaard reactie, dus heel normaal.

Ik vraag je nog even geduld, zal het in de loop van deze of volgende week duidelijk maken, maar ik moet het ook nog even met @rogier opnemen omdat ik geen ruzie over reclame wil krijgen.

Glij blij door die brei :-)

Je moet je skies toch blijven onderhouden.
Ze moeten ook geslepen worden.

Bier, sex , en patatjes

Je moet je skies toch blijven onderhouden.
Ze moeten ook geslepen worden.

King_Thijs op 3 dec 2017 00:00

Nee joh. Door dit spul blijven ook je staalkanten langer scherp.

Übung macht den meister!!!

Je moet je skies toch blijven onderhouden.

Ze moeten ook geslepen worden.

King_Thijs op 3 dec 2017 00:00

Nee joh. Door dit spul blijven ook je staalkanten langer scherp.

RFKANGOO op 4 dec 2017 11:03

Hahaha, ja joh, heul de FIS gebruikt het en Nicolien heeft het ook bij haar oude waxman aanbevolen … 8-)

Tukker(ik)

Plaats een reactie