Dronken skiër

We hebben het (helaas) allemaal wel een keer gezien. Iemand die te dronken is om op zijn skies te geraken:

https://www.facebook.com/LADbible/videos/3062198083827361/…

To ski or not to ski, that is not a question

pff zeer ernstig dit. Aan de ene kant wel grappig om te zien maar aan de andere kant: zo’n idioot zal je maar overhoop skien als je net ergens staat te wachten…

*bericht bewerkt door Emilio op 06 dec 2017 11:36

Zolang dit onderaan de pistes is en hij het nodig acht om die laatste 15 meter naar de weg op zijn ski’s te volbrengen kan ik hier wel om lachen. Als dit een idioot is die denkt nog een afdaling te kunnen maken mogen ze zijn ski’s in 2 stukken zagen en hem naar beneden rollen…

🏂

Die geraakt niet ver … Met zo een flanellen benen …
:-)

Zijn maat helpt hem ook niet echt…

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Afgelopen seizoen zelf zo iets meegemaakt met een dame die dacht dat ze ons wel ff onder de tafel kon zuipen. De terugweg fluitend gemaakt terwijl zij nog niet eens rechtop op d’r plank kon komen zonder gelijk weer om te donderen. Uiteindelijk heeft ze een “lift” gekregen van een liftbediende en zo omlaag gekomen. Ondertussen skiede mijn vrouw en ik met een extra snowboard omlaag (persoon in kwestie verbleef met husband in hetzelfde pension als wij, dus dat was geen probleem).

Dus jij hebt meegewerkt aan dergelijk wangedrag, foei, foei, foei!

Dus jij hebt meegewerkt aan dergelijk wangedrag, foei, foei, foei!

Poudreuse op 6 dec 2017 19:49

Ja, ik heb samen met haar wat gedronken. Maar ik heb haar niet gedwongen om te drinken, dus waarom die foei? Krijgt de kastelein die ook? En de bierbrouwer? En zelfs de glazenmaker die het glas maakte waaruit gedronken werd?
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en de gevolgen daaruit.

😂😂😂

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Gelukkig nog nooit meegemaakt, want ik ben bang dat ik de persoon in kwestie zou proberen naar beneden te helpen en dat lukt je niet voor het donker in dit geval…

Ik ben absoluut niet vies van een biertje/wijntje met de lunch maar ik kan mij niet voorstellen dat mensen het zo ver laten komen als ze nog naar beneden moeten…

Plaats een reactie