Reisgenoten Morzine 20 januari t/m 27 januari

Van 20 januari tot en met 27 januari 2018 2017 hebben we met zijn zessen in Morzine / Portes du Soleil een mooi chalet gehuurd. Op 200m van de skibushalte, in het chalet zijn voornamelijk éénpersoonsbedden. We hebben nog 6 plekken voor gezellige wintersporters, die van lekker eten (en koken?) houden. Onze leeftijd varieert van 35 tot 52 jaar en rode pistes zijn voor ons als en gekookt eitje bij het ontbijt. Kun je 500 euro missen, dan zijn vervoer, chalet en al het eten en drinken in het chalet geregeld. Hebben we je enthousiast kunnen maken? Dan horen we graag van je.

Hi Guys, Ik ben Linda en 50 jaar. Gevorderde skieer (rode piste) en vind het leuk om met een groep veel kilometers te maken. Ik wil wel een eigen kamer. Kun je me een prijsindicatie geven van de totale kosten met een eigen kamer. Ik kan ook wel goed koken voor een groepje. Veel gezelligheid maar niet te laat aan de apres ski wat mij betreft
Anyway, laat maar weten en misschien wordt het wat.
Linda 06-29260951

Hi Miranda en Erik,

Ik heb interesse om met jullie mee te gaan! Ik Ben wat jonger dan dat jullie zijn, maar dat mag wat mij betreft de pret niet drukken. Ik ben zelf een gevorderde skiër.
Ik hoor het graag als je plek hebt!

Groet,

Hoi,

Lijkt me leuk. Ik ben een 44 jaar en zoek nog een groepje om bij aan te sluiten. Wij gaan tijdens de schoolvakanties met het gezin skien maar ik zoek nog een groepje om mee te gaan skien buiten de shoolvakanties, omdat mijn man dan voor de kinderen zorgt.

Zelf ben ik een gevorderde skier en kan ik de rode pistes goed aan. Het enige wat ik niet doe is skien buiten de pistes.

Is er nog plaats? Zo ja, bezorg je mij meer gedetailleerde info?

Dank en groetjes,
A

Hallo,

Heb je nog plaats over? Ik ben een gevorderd skier voor de rode pistes. Ben 67 jaar. Skien is de hoofdzaak, maar apresski ga ik ook niet uit de weg.

Als er plaats is hoor ik het graag

0629506469

5 januari hebben we om 20.30 uur in Utrecht een ontmoeting om elkaar beter te leren kennen en te kijken of je mee wilt. Als je interesse hebt stuur dan een PB.

Groetjes,

Erik
Miranda

Plaats een reactie