Een pluim voor Wintersporters

Rogier, Roel en alle andere medewerkers kunnen het moeilijk zelf plaatsen op hun forum, maar misschien is dit ook eens een moment om te zeggen hoe goed ze bezig zijn?

Als ik kijk naar andere forums/sites over wintersport, dan valt me op hoe mooi, overzichtelijk en knap deze website wel gemaakt is. Met continu nieuwe artikels, een actief forum en aantrekkelijke lay-out.

Langs de andere kant is het wel gek dat forums/sites van grote wintersportlanden zo verouderd/slecht zijn, of zijn we gewoon verwend door wintersporters? :-)
Of misschien een verkiezing van beste onafhankelijke wintersportsite organiseren?

null

Glij blij door die brei :-)

Hierbij ook mijn complimenten voor een (bijna) altijd perfect werkende, overzichtelijke site die, zoals Coldfeet ook zegt, erg up-to-date is!

Stay frosty

Laten we dan ook de daad bij t woord voegen, kunnen we ergens doneren om te bedanken?!

Je merkt dat er veel mensen op t forum zitten, de servers worden goed belast. Alles kost geld, wij gebruiken deze dienst eigenlijk zonder tegenprestatie. Persoonlijk zou daar graag wat tegenover stellen.

Of zoals op WePowder waar men een premium lidmaatschap heeft, en daar wat extra info voor krijgt, zoiets @Rogier

Tijd voor een uitpakparty?!

Die layout van skitalk is het standaard thema van de forumsoftware phpBB en die is al jaren hetzelfde zonder echte verbeteringen, vooral op mobiele weergave. Wat dat betreft loopt Wintersporters echt ver voor op de concurrentie :) Maar goed, Nederlandse websites / techniek zijn naar mijn mening veel moderner in het algemeen.

Zo’n premium lidmaatschap is denk ik wel een sterke verbetering (als het natuurlijk goed is uitgewerkt). Veel mensen hebben een adblocker en met zo’n premium lidmaatschap vang je dat weer op. Zoiets als Tweakers ook heeft.

*bericht bewerkt door EricH op 11 dec 2017 16:32

Plaats een reactie