📷 Camera

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een (actie) camera rond de €200. Iemand die een paar goede camera’s weet voor die prijs?

Zelf ben ik de GoPro Hero Session tegengekomen, is dit een goede?

Bedank! :)

null

Ik heb zelf heel lang getwijfeld tussen de yi 4k, yi 4k plus en gopro. Heb nu toch gopro hero 6 gekocht omdat die waterdicht is. Deze ligt echter wat boven je budget, maar de yi 4k en yi 4k plus zitten wel rond die prijs volgens mij en zijn allebei heel goed dacht ik. Hero session heb ik me niet echt in verdiept

probeer deze eens;

https://www.wintersport.nl/forum/topic/324241

staan enkele voorbeelden van een oudere topic maar wellicht zijn de prijzen gezakt.

Voordeel van de GoPor Hero 5 sesion dat deze uit of the box waterdicht is, en is een leuk klein dingetje. Er zijn een hoop mounts voor te krijgen en zit rond de prijs wat je er voor uit wilt geven.

Heeft geen display maar is te bedienen via je telefoon.

https://gopro.com/help/articles/block/compare-cameras…

Enige punt @michelr is dat jij de Session5 tipt en de topic opener het over de normale Session heeft. Gezien je de Session5 niet voor €200,- gaat krijgen. De eerste session zou ik snel links laten liggen, de Session5 geeft wel echt top beeld.

@Rene, de Hero Sesion 5 kost €219,- denk niet dat die 19 euro’s een probleem zal geven ;-)

https://www.coolblue.nl/product/739355/gopro-hero-5-session…

*bericht bewerkt door michelr op 13 dec 2017 12:07

Wow, ik was me even niet bewust van de pricedrop! Dank voor het delen @michelr , dan is de Session wel een mooie instapper ja!

Zonder de Session5 af te willen vallen, besef wel dat je geen accu kunt wisselen. En koude sloopt je accuspanning… Laat wintersport nu ook samen met lage temperaturen aan…
Wie heeft er ervaring met de accuduur van de Session5 tijdens het skiën? Want bedienen met de app houdt in dat je ook de wifi aan moet laten staan.

Na regen komt zonneschijn, na de herfst komt wintersport!

Klopt, ik zag gisteren ook dat de Hero 5 Session in prijs flink gedaald is.

Ik ben tevreden met mijn Xiaomi Yi (gebruik hem een beetje met de wintersport, meer in de zomer). Dat red je prima voor dat bedrag, inclusief een hoop gadgets.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Bediening met de app gaat via Blue-tooth, alleen de eerste keer via Wifi. Maar eerlijk is eerlijk; hoe vaak pas je nu echt je settings aan? Ik heb m’n session 1x ingesteld hoe ik het liefste opneem en dat veranderd echt zelden tot nooit. Batterijduur, ja, daar moet ik je een punt in geven, niet altijd even fijn. Maar als ie leeg is laad ik hem even snel op in m’n tas met een powerbank (die tegenwoordig ook niets meer kosten) en ik kan er weer tegenaan.

Zonder de Session5 af te willen vallen, besef wel dat je geen accu kunt wisselen. En koude sloopt je accuspanning… Laat wintersport nu ook samen met lage temperaturen aan…
Wie heeft er ervaring met de accuduur van de Session5 tijdens het skiën? Want bedienen met de app houdt in dat je ook de wifi aan moet laten staan.

Coen-Heveling op 13 dec 2017 12:21

Dan val je de session niet af maar vertel je de waarheid.

Bediening met de app gaat via Blue-tooth, alleen de eerste keer via Wifi. Maar eerlijk is eerlijk; hoe vaak pas je nu echt je settings aan? Ik heb m’n session 1x ingesteld hoe ik het liefste opneem en dat veranderd echt zelden tot nooit. Batterijduur, ja, daar moet ik je een punt in geven, niet altijd even fijn. Maar als ie leeg is laad ik hem even snel op in m’n tas met een powerbank (die tegenwoordig ook niets meer kosten) en ik kan er weer tegenaan.

Rene op 13 dec 2017 12:37

Dus een prima camera? Alleen even een powerbank erbij.

Plaats een reactie