Filmpje van een wintersport op zijn mooist

Hey allemaal,
De afgelopen paar weken heb ik gewerkt aan een edit. Ik wilde er niet het ´klassieke´ wintersportfilmpje van maken, zoals er al zoveel van zijn. Ik hoop dat dit gelukt is en wil jullie graag om tips en advies vragen om hem beter te maken of voor een eventueel vervolg! Helaas is de kwaliteit van de camera niet heel goed (sony as30) Ik heb vooral heel veel tijd gestoken in het creëren van een speciaal beeld door middel van in- en uitzoomen (vooral vanaf midden). Alvast bedankt :) PS, banner is ook zelf gemaakt en bewerkt, dus niet van internet geplukt zoals misschien gedacht kan worden :p

https://youtu.be/l6yObcRQbss

*bericht bewerkt door snowboard4life op 12 dec 2017 14:55

Dank voor het delen, mag in het vervolg in het verzamel topic :) ( https://www.wintersport.nl/forum/topic/317337 )

Ik heb een tip: Op 0:55 maak je die sprong, alleen start je de slomo instant op dat frame. Het is een stuk mooier als je dit over een paar frames over laat lopen, van snel naar de uiteindelijke slomo op de sprong.

A winter without powder isn't a winter!

In tegenstelling tot veel Gopro filmpjes is deze lekker rustig om naar te kijken. Geen schokkerige beelden of de camera op de helm die alle kanten op zwaait.

Mooi filmpje hoor! Lekker kort zodat het niet verveelt. Het laatste shot zou ik weggelaten hebben.

Knap gedaan, op muziek gemonteerd! Hier en daar wat schionheidsfoutjes maar je mag er trots op zijn!

Ik hou van de sfeer van veel rustige en vertraagde beelden, en dat heb je goed nagestreefd 👍🏻

Mooi filmpje! Lekker om naar te kijken.

Hoef je niet veel aan te doen, ik zou echter iets eerder / meer een paar snowboard scenes in beeld brengen. Met name in het begin. Daar gaat het immers om. Mooie rustige opbouw. Keep up the good work!

Bergen + Sneeuw = ❤

Thanks iedereen!!

super leuk om te zien, je had lekker rustige pistes :D

Lekker filmpje om te zien. Een tip die ik wel zou geven is als je in het vervolg van plan bent meer slowmo’s te gebruiken is om op te nemen meer meer FPS. Ik denk dat dit is opgenomen met 30 fps omdat het niet allemaal even soepel loopt(?).
Verder zou ik zeggen, ga vooral zo door!

Stay frosty

@Siard, ik heb alles opgenomen in 120 of 60 fps, denk dat ik tijdens de montage iets verkeerd heb gedaan. Zal er eens naar kijken! Thanks!

@Siard, ik heb alles opgenomen in 120 of 60 fps, denk dat ik tijdens de montage iets verkeerd heb gedaan. Zal er eens naar kijken! Thanks!

snowboard4life op 14 dec 2017 11:44

Ah ja dat kan ook. Kijk dan eens naar de projectsettings van het filmpje, of die wel op 60 (of hoger) staat. Al geeft dit voor zover ik weet niet dit rare beeld, behalve als je bij het importeren van je video’s hebt gezegd dat het geïmporteerde bestand zich moet aanpassen aan de projectsettings. ;)

Stay frosty

@snowboard4life leuke edit en goed gedaan als hobbyist 👍🏼. Inderdaad een verademing ten opzichte van de meeste schokkerige lange YouTube bijdrages 😉. Montage op muziek geeft sowieso een prettig effect.

Plaats een reactie