hoe is hoch fugen?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochfügen

ik wil graag een ervaring weten uit het dorp hoch fugen?

alvast dank groet ton

hallo Ton,

hochfúgen is een perfect skigebied
je kan echt super goed skieen en alle kanten op
het is zeer uitgebreid daar.
zelf heb ik in Fugen in hotel Kohlerhof gezeten met het gezin en familie dat is onderaan de berg en een aanrader.
vanaf fugen een kwartier omhoog met de auto en dan sta je onderaan de berg
waarvanuit je alle kanten op kan in de liften
op de berg in Hochfugen kun je ook een hotel nemen
maar dat zal niet meevallen daar staan 2 hotels geloof ik
en die zijn al heel snel vol we hebben ze geprobeerd te boeken in het begin van dit jaar maar helaas.
maar zoals gezegt Kohlerhof is the place te be.
daar zit een aprés ski bar bij en een leuk groot terras
verder is het hotel prima.
met een mooi zwembad en een gezzelige bar.
wij skieen al vele jaren en wij allen vonden het skieen daar onwijs goed ook omdat het er lekker hoog is altijd sneeuw zeker
ik wens je veel plezier als je wat wilt weten mail je maar.

groet Alex

Hallo Ton.

Als je zeker wilt weten hoe het daar is, kun je met onze groep meegaan.
Ik ben er al 2x geweest en het is een leuk en zeer sneeuwzeker gebied. Tegenwoordig samengetrokken met Kaltenbach. Hier onder even een mededeling zoals ik hem ook op wereldwijzer heb geplaatst.

Ik organiseer al jaren voor een groep een wintersportreis. Dat zijn niet altijd dezelfde mensen maar er is natuurlijk wel een kern die bijna altijd meegaat. Verder zijn er ook wel nieuwe mensen bij ieder jaar.
Dit keer gaan we 6 februari 2009 naar het gebied Kaltenbach/Hochfügen.
155km Pistes. We zitten in een hotel dichtbij Kaltenbach in Ried in het Zillertal. Het is een 10daagse reis, 7 overnachtingen met halfpension en we reizen met een pendelbus.
We hebben 2 eigen skileraren (een leraar en een lerares) en skiërs van verschillende niveau’s. Beginners, half gevorderden en gevorderden. De lessen zijn gratis. Gevorderden kunnen iedere dag kijken wat het programma is, bijvoorbeeld een toertocht of tiefschnee les.
De groep bestaat uit mensen van allerlei leeftijden. De nadruk ligt wel tussen de 35 en 50 maar vorig jaar was de oudste 72 en de jongste 14.
Apres ski vinden de meeste ook erg leuk en dat kan heel goed in Kaltenbach. We hebben 32 plaatsen in het hotel en er zijn nu nog 5 plaatsen over. De prijs zal tussen de 475 en 490 euro liggen, afhankelijk van het aantal deelnemers. Daar heb je dus de pendelbus en het hotel inclusief half pension, kamer met sateliet tv, wc, bad of douche, balkon en in het hotel ook sauna en stoombad.
Als je meer info wilt mail dan naar reneman@euronet.nl

Groetjes

Jan

Plaats een reactie