Tsjechie weerkaart sneeuwval

Waarom kan ik de sneeuwval voor Tsjechië nu niet meer zien? Sauerland kaart is nu niet meer te verschuiven en gebieden tsjechie niet meer opgenomen in sneeuwval. Of heb ik iets gemist?

Dit is inderdaad ook het geval met de gebieden in de Pyreneeën. Ook daar werkt de sneeuwverwachting niet

A winter without powder isn't a winter!

Ja, ik mis hem ook… vind het enorm jammer dat deze niet meer werkt.

De weersverwachting met de neerslagkaart is inderdaad alleen nog Sauerland, en Tsjechie is niet meer zichtbaar.
Maar ook wanneer je gericht op de Tsjechische gebieden zoekt, werkt de weersverwachting niet meer.

Zo jammer.
Ik ben met de kerst nog in Zelezna Ruda en Klinovec geweest, en het viel me toch nog weer op dat er best veel Nederlanders in deze gebieden zijn!

Sowieso mis ik een stukje Tsjechie op wintersporters.nl.
Een aantal grote skigebieden missen, en worden weinig aangehaald.

vertrekken volgende maand naar tjechie
eerste keer wintersport ben benieuwd wat ik zo vind op internet ligt er voldoende sneeuw

Waarom kan ik de sneeuwval voor Tsjechië nu niet meer zien? Sauerland kaart is nu niet meer te verschuiven en gebieden tsjechie niet meer opgenomen in sneeuwval. Of heb ik iets gemist?

denniski op 1 jan 2018 17:45

@Roel waarom is dit verandert? Wat was er mis met de oude kaarten?

vertrekken volgende maand naar tjechie
eerste keer wintersport ben benieuwd wat ik zo vind op internet ligt er voldoende sneeuw

ron_R op 2 jan 2018 14:14

Waar ga je naar toe??

Er ligt wel genoeg zo rond de 70 cm op de berg en ca 30 in het dal.

Sauerland is nog wel te zien, als je via winterberg naar de kaart gaat.

https://www.wintersport.nl/skigebieden/winterberg/sneeuwverw…

Ik ga even informeren of we de kaarten voor Tsjechië nog hebben of weer gaan krijgen.

Click. Click. Peace

Ik kan mede namens @Rogier melden dat de kaarten voor Tsjechië terugkomen, nog even geduld hebben want er komen meer toevoegingen.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Yeah! Tsjechië is weer in de lucht. Dank mannen! :)

Ja super ! Dank dank dank

Plaats een reactie