Plan 2018: vertrekken naar Oostenrijk – BLOG / VLOG

Wat leuk om te lezen, wat mooi dat het eerste jaar zo goed is gegaan. Wens jullie alle succes voor komend winterseizoen. En ik zet jullie op de lijst voor onze zomervakantie. Ik wil wel weer eens naar de bergen 😄 (racefiets mee!)

Nelis op 27 nov 2019 08:54

Dank je wel. Dat is super. We hebben mooie fietsroutes voor je klaar liggen.

Maaike

Leuk om te lezen! :)
Is er misschien een update beschikbaar? al vol geboekt voor dit seizoen?

Vosjje op 26 nov 2019 14:17

We hebben voor het komende seizoen nog wel een paar appartementen beschikbaar, maar niet in de Nederlandse vakantie weken. Dus mocht je buiten die weken nog hierheen willen komen, stuur ons dan even een mailtje met de data. Kijken we het voor je na. Zou leuk zijn!!

Maaike

Ik mag in de zomer graag een paar dagen de bergen in (voor de vakanties) en als jullie op een plek zitten waar je en goed kan wielrennen (liefst met de mogelijkheid om een racefiets te huren), en goed kan bergwandelen en misschien een mooie klettersteig kan doen, dan komen we elkaar misschien ooit nog tegen :).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik mag in de zomer graag een paar dagen de bergen in (voor de vakanties) en als jullie op een plek zitten waar je en goed kan wielrennen (liefst met de mogelijkheid om een racefiets te huren), en goed kan bergwandelen en misschien een mooie klettersteig kan doen, dan komen we elkaar misschien ooit nog tegen :).

Roy83 op 27 nov 2019 10:45

Zeker. Ook mooie Klettersteig routes en heel veel wandelroutes in de buurt.
Racefiets huren heb ik hier nog niet gezien, maar daar kunnen wij misschien wel iets voor regelen voor die tijd.

Maaike

Leuk om te zien dat er projecten zijn die toch wel slagen. Ook al is het hard werken en zijn er regelmatig tegenslagen waar je mee over moet kunnen. Ikzelf ben met een project rond mountainbike en avonturenpark bezig in de Belgische ardennen. Alleen al om een lening rond te krijgen bij de bank wordt je als str*nt behandeld in de horeca sector. Veel succes daar in Oostenrijk! Het geeft me moed dat er weinig projecten slagen zonder slag of stoot.

Leuk om te zien dat er projecten zijn die toch wel slagen. Ook al is het hard werken en zijn er regelmatig tegenslagen waar je mee over moet kunnen. Ikzelf ben met een project rond mountainbike en avonturenpark bezig in de Belgische ardennen. Alleen al om een lening rond te krijgen bij de bank wordt je als str*nt behandeld in de horeca sector. Veel succes daar in Oostenrijk! Het geeft me moed dat er weinig projecten slagen zonder slag of stoot.

derjean op 27 nov 2019 14:50

Wat vervelend dat het zo loopt bij jou. Heel veel succes. Hopelijk pakt het uiteindelijk allemaal goed uit. Mtb en adventure park altijd cool!

Maaike

Krijg nu al zin om in het late voorjaar te boeken met wat vrienden voor een weekend uphill MTB + een goede hike-dag.
Ik gooi het in de groep 👍

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ik heb inmiddels meermaals en in verschillende seizoenen bij Joost en Maaike mogen verblijven en als ik in de buurt ben met het raceteam, waai ik graag aan voor een koffie in hun gezellige Stube of op hun terras voor het huis, met prachtig uitzicht.
Altijd een warme ontvangst en tijd voor een praatje,
echt een aanrader hoor!

mama on a mission in the snow

Goed te horen, wij ook enthousiast geworden van alle verhalen. Mail gestuurd om onze wintersport vakantie bij hun door te brengen.

Groeten, Harald

Krijg nu al zin om in het late voorjaar te boeken met wat vrienden voor een weekend uphill MTB + een goede hike-dag.
Ik gooi het in de groep 👍

Ferdinand op 30 nov 2019 16:27

Super! We horen het wel als er vragen zijn!

Maaike

Ik heb inmiddels meermaals en in verschillende seizoenen bij Joost en Maaike mogen verblijven en als ik in de buurt ben met het raceteam, waai ik graag aan voor een koffie in hun gezellige Stube of op hun terras voor het huis, met prachtig uitzicht.
Altijd een warme ontvangst en tijd voor een praatje,
echt een aanrader hoor!

Skimams op 1 dec 2019 20:31

Het was super dat je er weer was. We kijken uit naar je volgende bezoek!

Maaike

Goed te horen, wij ook enthousiast geworden van alle verhalen. Mail gestuurd om onze wintersport vakantie bij hun door te brengen.

Harald3 op 1 dec 2019 20:50

Super! Ik ga je morgen gelijk antwoorden. Heel leuk.

Maaike

Goed te horen, wij ook enthousiast geworden van alle verhalen. Mail gestuurd om onze wintersport vakantie bij hun door te brengen.

Harald3 op 1 dec 2019 20:50

Super! Ik ga je morgen gelijk antwoorden. Heel leuk.

Maaike_vdv op 1 dec 2019 23:33

Perfect, zie reactie graag.

Groeten, Harald

Plaats een reactie