Niet te lang

Dit onderwerp gaat over de bestemming Livigno

Hoi Skifriends,

Ik heb me laten overhalen om mee te gaan naar Livigno. Ik moet nog wel het voorschot betalen en het is dus nog niet geheel definitief.
Iemand ervaring als gevorderde skiër in Livigno? Ik lees dat het gebied niet zo uitdagend is. Ik ga voor een 4 dagen skipas en wil niet elke dag dezelfde pistes moeten doen.

thx alvast voor jullie ervaringen en voor de moeite :-).

Hoi,

alhoewel ik zeker fan ben van Livigno, moet ik toegeven dat het skigebied niet tot de meest uitdagende behoort. Na 2 tot 3 dagen, heb je het meeste wel gezien. De meeste pistes zijn blauw/rood, met uitzondering van 1 ‘echte’ zwarte. Maar de sfeer, de gezelligheid, restaurantjes en vele winkels compenseren dat zeer zeker…
Als je echt niet 2 maal dezelfde piste wil doen, zou ik je Livigno niet aanraden, maar anders zeer zeker wel!!!

Veel plezier

Livigno lijkt me wel groot en uitdagend genoeg om je een paar dagen prima te vermaken. Wellicht niet groot en uitdagend genoeg voor de echte ‘crack’ voor een week, maar anders prima.

Mr. Slow

Hoi,

alhoewel ik zeker fan ben van Livigno, moet ik toegeven dat het skigebied niet tot de meest uitdagende behoort. Na 2 tot 3 dagen, heb je het meeste wel gezien. De meeste pistes zijn blauw/rood, met uitzondering van 1 ‘echte’ zwarte. Maar de sfeer, de gezelligheid, restaurantjes en vele winkels compenseren dat zeer zeker…
Als je echt niet 2 maal dezelfde piste wil doen, zou ik je Livigno niet aanraden, maar anders zeer zeker wel!!!

Veel plezier

Filip-D op 2 jan 2018 16:33

Thx Filip voor je feedback. Veel skiplezier mocht je zelf gaan dit seizoen.

Livigno lijkt me wel groot en uitdagend genoeg om je een paar dagen prima te vermaken. Wellicht niet groot en uitdagend genoeg voor de echte ‘crack’ voor een week, maar anders prima.

Quick op 2 jan 2018 16:42

Wij verblijven nu in Livigno. Schitterende strakke pistes. Geen massa toerisme.
Als je gewend bent om tochten te maken moet je hier niet heen gaan.
De uitdaging zit in dat er meerdere pistes leiden naar een lift. Ik denk na 6 dagen dat we het hier wel gezien hebben.
Maar super pistes ook aan het einde van de dag, maar daar is de temperatuur ook naar min 10 gemiddeld.

Wij verblijven nu in Livigno. Schitterende strakke pistes. Geen massa toerisme.
Als je gewend bent om tochten te maken moet je hier niet heen gaan.
De uitdaging zit in dat er meerdere pistes leiden naar een lift. Ik denk na 6 dagen dat we het hier wel gezien hebben.
Maar super pistes ook aan het einde van de dag, maar daar is de temperatuur ook naar min 10 gemiddeld.

Tenzij je een parkrat bent. In dat geval zit je in Livigno behoorlijk goed 😎.

WimP het is echt niks voor jou. Hoe minder des te beter voor ons. Niet gaan aub.

Wij gaan begin maart!! Vorig jaar ook geweest. Heerlijk rustig op de piste! Pistes zijn ook lekker breed. Kan echt niet wachten!

Ach je moet er een keertje geweest zijn. Kan je die ook weer afstrepen van je lijstje.
Op naar de volgende wintersport plaats.
Ischgl
Sankt Anton
Sankt Moritz etc etc
Er is nog zoveel te doen in Zwitserland Italië Oostenrijk 👍

Iedereen wegblijven graag. Eén van de mooiste freeride dorpen van Europa, één grote speelpaats.

Ik ben er ook nu , de pistes liggen er fantastisch bij en de zon is ook veel van de partij dus heerlijk 😆😉😎 genieten! !!!

en ik ben er vanaf zaterdag. Ziet er goed uit

Plaats een reactie