Skiles beginners (volwassen) Sölden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Hoi! Wij reizen de laatste week van januari (27 jan. - 3 feb.) af naar Sölden met de vriendengroep en in deze groep zitten 2 beginnende skiërs (echt de eerste keer). Graag willen zij op les, maar het liefst in een skiklas omdat privéles ontzettend duur is. Waarschijnlijk gaan ze drie dagen lessen en dan kijken hoe het gaat. We willen dit graag vooraf online boeken.

Maar dan nu de vraag. Er zijn verschillende skischolen in Sölden en op de websites zie ik vaak staan bij lessen voor volwassenen dat als de groep te klein is ze het moeten omzetten in privéles of samenvoegen met een andere skischool. Kan iemand mij hier iets over vertellen? Heeft iemand ooit in Sölden in een volwassen skiklas gezeten? Of is er iemand die daar nu werkt en weet bij welke skischool we bijv. het beste kunnen zijn?

Zelf alleen ervaring gehad met Vacancia Skishule Solden, voor een vriend als beginnend skiër en ik als snowboarder, erg professioneel en er was voldoende aanbod voor de beginnersles. Succes

Om een deel van je vraag te beantwoorden .
Meestal is een klas van 4 gewoon groepsles. Minder dan 4 hangt af hoe de hoofd skileraar beslist.

PS voor de eerste keer is privé les niet eens leuk. Niet doen dus.
Privé les is echt voor later.

Plaats een reactie