tussenovernachting

@Andereja
Hallo Andereja, zijn die hotels op de site B&B sowieso allemaal 24/7 service. Ik zie dat niet op de site.
Kan je anders eens de link doorsturen zodat ik zeker weet dat we over hetzelfde praten. Waar zie je dat die hotels 24/7 service bieden? Alvast bedankt. Het zoeken kan weer beginnen.

mvg,

Hoi Gerrit, ik heb even voor je gezocht en het lijkt er inderdaad op dat het bij ieder B&B Hotel mogelijk is:

https://www.hotelbb.de/en/to-be-a-guest-of-bbhotels#services…

@Andereja

hallo, ik heb het even bekeken maar zo op het eerste zicht zijn er geen B&B na Munchen. Ik bedoel dan bv op de A8 tussen Munchen , Rosenheim en Salzburg. Toch bedankt voor de moeite.

Op booking.com en Trivago.nl (en ik denk op wel meer hotel-websites) kan je 24-uurs receptie als zoekfilter aanvinken. Je ziet dan alleen het aanbod met die service. En er staan niet alleen hotel op die sites, maar ook B&B’s, appartementen, etc.

Vooral dat het aanbod (inclusief filtering) op op de kaart goed te zien is maakt het voor mij altijd heel makkelijk om een overnachtingshotel te vinden.

@Andereja

hallo, ik heb het even bekeken maar zo op het eerste zicht zijn er geen B&B na Munchen. Ik bedoel dan bv op de A8 tussen Munchen , Rosenheim en Salzburg. Toch bedankt voor de moeite.

Gerrit op 17 sep 2018 08:08

Ik zie er sowieso al één in Rosenheim.

Plaats een reactie