Iemand ervaring met Ski like a Pro

Wij willen een Nederlandstalige skileraar voor ons gezin een hele week, en zo kwamen we terecht bij Ski like a Pro. Heeft iemand ervaring met deze mensen?

PS: gelieve niet te argumenteren dat ik in oostenrijk (Obergurgl) ook wel een Nederlandstalige leraar zal vinden, want uit eigen ervaring weet ik dat dat niet zo is, of tenminste niet voldoende. Ze hebben er 1, maar als die toevallig niet het groepje van mijn 2 kinderen begeleidt heb je niets; Bovendien zit het niveau van mijn 2 kinderen ver uiteen, en die man kan zich ook niet in 2 splitsen; Vandaar dus een privéleraar.

Ik ken één van de jongens. Ze nemen voor ieder persoon de tijd en kunnen les geven op ieder niveau. Ik zou zeggen een aanrader!

Ik ken één van de jongens. Ze nemen voor ieder persoon de tijd en kunnen les geven op ieder niveau. Ik zou zeggen een aanrader!

jose9 op 20 jan 2018 00:05

Wat voor opleiding hebben de jongens (met goed gevolg) afgerond?

1 (prive) leraar voor een groep met verschillende niveaus lijkt mij een lastige opgave ongeacht de organisatie. En dit klinkt misschien een beetje zuur (en dat is het ook 😎) maar waarom zo krampachtig doen (doen meer mensen btw) over het feit dat je een nederlandstalige leraar wilt hebben, je bent in het buitenland! Learn to live with it! En anders moet je les nemen in NL dan heb je dat issue getackeled.

When life gets too complicated.... SKI

Toen ik zelf jonger was (jaar 5-6) Had ik een tsjechiëse skilerares. Geen een van de kinderen (die allemaal nederlanders waren) had moeite om te begrijpen wat de leraar uitlegde. Oftwel een Nederlandse skileraar is zeker geen must. Bespaart je ook nog is dikke knaakn.

Hoe Hoger Hoe Beter

Ok daar gaan we weer …
On topic: het is niet de bedoeling om de 2 kinderen samen les te geven, dus er zal geen niveauverschil zijn. Mijn zoon van 7 kan wel al in ploeg een blauwe en zelfs rode piste afkomen, maar om dan naar parallel te gaan is het toch handig als hij de uitleg on het Nederlands krijgt. Bovendien is hij soms wat nukkig omdat hij bepaalde afspraken nietbegrijpt zoals vb wie mag eerst skiën enz…

Bovendien is hij soms wat nukkig omdat hij bepaalde afspraken nietbegrijpt zoals vb wie mag eerst skiën enz…

koenbali op 20 jan 2018 06:42

Een goede ‘buitenlandse’ leraar / lerares kan dit volgens mij prima handlen.

When life gets too complicated.... SKI

Ik heb overigens ervaring met de skischool in Obergurgl, zeer professioneel, komt afspraken goed na en heeft de zaken erg goed voor elkaar. Ik denk wel dat ze niet voor groepsles de Nederlandse juf garanderen, maar privé zeker wel. Als dat juf Jannie nog steeds is, kan ik haar echt aanraden.

Maar als je al contact hebt gehad, en t kan niet, dan houdt t op, maar als je dus nog geen contact hebt gehad, zou ik dat wel even proberen. Het is Obergurgl, dus het is duur, maar wel goed geregeld.

Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen met ski like a pro…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Bij toeval kwam ik twee leraren van Ski like a pro afgelopen winter tegen (Avi en Max) en ik kan ze je echt aanraden. Zelf heb ik twee keer een ochtend les gehad van Avi en daardoor is mijn techniek flink vooruit gegaan.
Mijn zoon (toen 16) is een keer een ochtend met Max op pad geweest. Ze zijn toen vooral off piste gegaan. Iets wat ik hem niet kan leren. Hij was ontzettend enthousiast en heeft ook veel dingen geleerd die je in de les nooit zou leren.
Met de meeste skileraren die ik zelf heb gehad en waarvan mijn kinderen les hebben gekregen ben ik positief. Maar deze jongens doen het echt goed. Pure liefhebbers, die bovendien kundig zijn.
Er hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan. Het is goedkoper om in een klas met 12 anderen te gaan, maar dan leer je wel veel minder.

Peter Pos

Plaats een reactie