Rugzak i.c.m waterzak: alternatief voor Dakine Heli?

Voor mijn wintersportavonturen ben ik op zoek naar de perfecte rugzak. Na veel omzwervingen hier en op de rest van het web viel mijn keuze op de Dakine Heli. Niet te groot,stevig en plek voor een waterzak en een -geïsoleerde- opening door de schouderbanden heen voor de slang van eerder genoemde waterzak. Helaas lees ik in online reviews dat de nieuwste versie die laatste functie mist. Aangezien ik nogal dorstig aangelegd ben is dat toch jammer. Ik kan ook nergens een goed alternatief vinden.

Mijn vraag: weet iemand een alternatief in gelijke prijsklasse die bovengenoemde kwaliteiten en functionaliteiten bezit? Of wellicht waar ik een oude versie vandaan kan toveren? Marktplaats leverde weinig op.

weet niet wat de prijs is van de dakine heli.
maar ik heb laatst de otovox freerider 26 gekocht via ekosport voor 155 euro, moet je er nog wel een losse waterzak bij kopen.
de waterzak zit wel netjes weggewerkt in de schouderband.

Thanks,mooi spul inderdaad!

Maar een Dakine Heli kost ongeveer 100 euro minder.

Redelijk ver buiten budget deze helaas :(

Ik heb laatst de Dakine Poacher 14 gekocht. Topding met alles wat je zoekt.

Black Diamond Dawn Patrol 15

When life gets too complicated.... SKI

Thanks voor de tips! Ziet er goed uit. Nu even kijken of ik ze op marktplaats of ergens met een mooie deal kan vinden. Kan ik de aanschaf van het laatste stuk gear toch iets minder pijnlijk maken.

Ik heb zelf een Jones further, dat is een 24 liter, Met plek voor een waterzak. Je zou ook nu kunnen kijken naar de Jones Deeper, die is 18 liter.

Plaats een reactie