Dutchweek Valtho 28 Apr - 5 Mei 2018

Beste Wintersporters,

Vorig jaar hebben we via dit forum, geïnitieerd door @martinusvangeel, met een gezellige groep genoten van de Dutchweek2017 vakantie in Val Thorens. Daarom hierbij een animo-check of daar weer interesse in is!

Ook dit jaar is de planning om het seizoen af te sluiten met de Dutchweek2018 in Val Thorens met een reisorganisatie zoals dutchweekfestival.com, husk of bizztravel.

Ben je gezellig, 20- of 30iger, skiër of boarder, hou je van een feestje en heb je vooral zin om mee te gaan? Laat vooral een bericht achter.

Cheers Alex

Lijkt me tof, ik ben geïnteresseerd!

See you on the mountain.

Tof cruiser! Even kijken naar verdere reacties.

Ik heb gehoord dat het leuk moet zijn. Hou me maar op de hoogte.

Ik moet me nog wel inlezen in de omstandigheden in april voordat ik besluit om mee te gaan. Soms is de sneeuw in april al aardig aan het smelten.

Groeten,

Frank

Intresse is zeker aanwezig!

Ik ben zeker geïnteresseerd, ik ben 19 jaar, zijn er leeftijdsgenoten?

Ook zeker interesse!

@boarderFrank Inlezen is altijd goed, ben ik zelf ook van.
De keren dat ik met de eindweek ben geweest, viel er zelfs eind april jaar sneeuw.
Op de piste in het dal, lager dan 2100m met een paar dagen zon erop, werd het 's middags wil eens papperig. Dit was dan zonder tussentijds sneeuw.
Daarboven tot aan de top op 3200m fijne pistes, geen problemen.
Wellicht kunnen we hier een gezellige groep vormen voor de eindweek.
@twanski1 en @Wouter1997, tof!
@jobsimons, volgens mijn zijn er een aantal rond de 20.
Zelf ben ik rond de 30, ik zou het ook tof vinden als er rond die leeftijd ook een paar zijn, net als vorig jaar een gemêleerd gezelschap!

*bericht bewerkt door danceaxel op 24 jan 2018 16:51

Ik ben ook wel geïnteresseerd! (19 jaar)

Ik ben ook geïnteresseerd (28) :)

Tof @Fee . @kimwitteveen7, leuk nog iemand rond de 30!

In m’n omgeving, buiten het forum, zijn er ook 2 die interesse hebben, daar hoor ik volgende week meer over.

@danceaxel ja gezellig! Is er al iets bekend over vervoer enzo?

Ik wil ook wel die kant op, maar veel van de vrienden hebben geen vakantie. Ik ben 32 jaar en ski al 15 jaar.

Van vorige Dutchweek @Frankyboy heeft ook interesse. @kimwitteveen7, mijn wagen heeft vorig jaar gereden en staat ook dit jaar weer beschikbaar. Als iedereen van hierboven daadwerkelijk mee gaat, zullen er meerdere nodig zijn ;o).

Tof @Sander-Maurits, dat is zeker herkenbaar.

Voor degene die graag mee willen gaan, stuur me een PM met je tel nummer, dan maak ik een groep aan!
Met 4 aanmeldingen (1 wagen) kunnen we al gaan boeken.

*bericht bewerkt door danceaxel op 09 feb 2018 22:16

Ik heb ook interesse!:) ben 26 en kan goed snowboarden en skiën (3 seizoenen in Oostenrijk gewerkt), weet om en nabij volgende week of ik vrij kan krijgen! en kan denk ik ook wel een auto regelen (vanuit Groningen/Amsterdam)

Net terug uit l3v, sneeuw genoeg boven de 1800 m. Have fun

To ski or not to ski, that 's not a question

@Marjao, leuk om te horen, weet je inmiddels al of je vrij kunt krijgen?
Dat is mooi dat je een auto kunt regelen, gezien de geïnteresseerden niet verkeerd. Mijn auto rijdt ook, dus dan zouden we in theorie met 8 personen kunnen.

Stuur een PM met je nummer dan voeg ik je toe aan de groep!
@zeehaasje, altijd goed positieve berichten!

Beste Wintersporters,

We zijn op het moment met een groepje van 4 pers en meerdere geïnteresseerden.
De appartementen/chalets gaan op het moment hard, dus we willen deze week de boeking vastleggen.

Uiteraard met meer pers worden de prijzen gunstiger.

De prijzen variëren;
Denkende aan vanaf 419/437€ p/p voor 10pers, 481/505€ p/p voor 8pers, 585/619€ pp voor 6pers.
Dit zijn ruime 4sterren chalets logies incl. 7daags skipas.

Hoe meer personen hoe gunstiger dus de prijs.
Heb je nog interesse als last minute, laat het weten en stuur mij een PM met je nummer.

Cheers Alex

*bericht bewerkt door danceaxel op 03 apr 2018 18:38

Hi!

Ik (29, snowboarder) ga met vrouw en 2 kinderen ook naar de Dutchweek. (al geboekt) Aangezien ik wat fanatieker ben ziet het er naar uit dat ik nog wel wat tijd over heb op de piste om eventueel aan te sluiten bij een andere groep. Staan jullie hier positief tegenover?

Wij hebben ook al geboekt voor het eerste weekend van de Dutch week.
Ik ben echter compleet onbekend met skiën in Frankrijk/Val Thorens (eigenlijk alleen maar in Oostenrijk geskied)

Is het hele skigebied waarschijnlijk open met de dutchweek? Welke skipas kunnen we het beste nemen (ik zag er een aantal nl)
En qua apres ski? waar hebben jullie de beste ervaringen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

@skifanaat voor zover ik weet is alleen het gebied van Val Thorens zelf open (dus iincl orelle)

Qua apres ski heb ik me (die 3 dagen dat ik er ooit was) prima vermaakt bij La Foulie Douce (einde van de middag) en daarna naar de Le Monde. Maar vergeet ook de 360 bar niet, en daarnaast zal er met dutchweek vast nog wel meer te doen zijn waar je niet omheen kan ;)

Alleen skigebied van Val Thorens en Orelle is open.
Voor de feesten bij de 360-Bar eind van de middag heb je speciale entree-kaarten nodig. Bestellen bij: https://www.footclub.nl/
Voor de feesttent in het centrum kun je alleen naar binnen als je via snowtime.nl hebt geboekt.
La Foulie Douce is meestal alleen nog in het weekend geopend tijdens de Dutchweek en daarna sluiten ze de de zaak na zondag.

Iedereen al geboekt??

Toevallig nog plaatsje over?

Toevallig nog plaatsje over?

sander17 op 18 apr 2018 00:00

Ik helaas niet :(

Plaats een reactie