Meerijden pistebully

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Hallo allemaal,

Heeft er iemand al eens meegereden met een pistebully in Sölden en/of weet iemand hoe dit te regelen is om een keer mee te rijden?
Zou gaaf zijn om een keer te doen!

*bericht bewerkt door SamanthaL op 21 jan 2018 15:18

Gewoon effe vragen aan de chauffeur dan mag dat wel. Zelf een keer meegereden in soll leuke ervaring pracht machines

Ik heb vorig jaar contact opgenomen via bergbahnen@soelden.com en ze hebben me toen een telefoonnummer gegeven van een of andere manager om zelf een afspraak mee te maken. Hij klonk vriendelijk en vertelde dat we ons gewoon bij het Gigijoch Bergstation moesten melden en dat t dan goed zou komen.
Ik heb er toen door tijdgebrek geen gebruik van gemaakt

Ga het in maart weer eens proberen.

In Montafon doen ze dit tegen betaling. Kost geloof ik rond de 200€ en dan mag je zelf ook een stukje rijden. Tegen een lager tarief rij je alleen mee. Ik vind die dingen indrukwekken mooi maar zoveel geld voor een klein uurtje gaat mij persoonlijk te ver. Als dit in andere gebieden kosteloos geregeld kan worden zou ik dat heel netjes vinden.

🏂

In 2015 heb ik in Solden meegereden met een pistbully. Wij zijn s middag rond 15.00 uur even bij de pistebully garage bij het bergstation van de Gigijochbahn naar binnen gelopen en het gevraagd.
War vervolgens geen enkel probleem, als we om 18.00 uur terug kwamen konden we meerijden.

Koste ons niks en was geweldige ervaring.
We werden rond 20.00 ongeveer (denk ik) weer afgezet bij het bergstation.
Was op een woensdagavond, die avond wad er ook een optreden daar dus konden via een verlichte piste terug skiën.

Paar jaar geleden ook gedaan gewoon gevraagd bij de gigijoch garage kantoortje was toen bij de piste redding.Was geen probleem mocht gelijk om 4 uur mee als de liften sluiten. Na ruim een uur bij de gigijoch weer af gezet .Deze gondelbaan draait nog lang door voor de laatste gasten en personeel. Het was gratis maar een fooi wordt op prijs gesteld ,voor de Bully pot.

Plaats een reactie