Testers gezocht!!

Hoi Wintersporters,

ik ben ski lerares, kiteboard lerares én yogadocente. Samen met een fysiotherapeut heb ik een yoga programma voor wintersporters ontwikkeld. Het doel is om iedereen sterker, flexibeler en meer in balans de berg op te krijgen! Zo willen we blessures voorkomen en geven we je heerlijke sessies om je spierpijn en kramp weg te stretchen! Je kan het doen waar en wanneer je wilt, want het is een online programma (je krijgt videosessie van +/- 15 mins gegeven door gecertificeerde yogadocenten) én GRATIS!! Het enige wat we vragen is dat je achteraf je feedback geeft via een vragenlijst, zodat wij weten wat we kunnen verbeteren. No strings… je bent daarna van ons af.

Ik heb al een groot aantal, maar ik zoek nog 15 vrijwillers die het online programma willen testen! Laat hier je mail achter als je mee wilt doen, dan stuur ik je jouw persoonlijke inlogcodes!!

Tot snel!!

Warme groet,

Muriël

*bericht bewerkt door MurielS op 23 jan 2018 17:02

Hoi Muriel,

Hierop gewezen door mijn vriend dus snel een account aangemaakt.

Heel interessant, ik heb in het verleden aan yoga gedaan wat goed beviel en ben net terug van een heerlijke wintersport maar wel met wat spierpijn en regelmatig kramp.

Heel graag ontvang ik een link.

*bericht bewerkt door Charlotte7 op 23 jan 2018 17:37

Ik heb je een PB gestuurd met mijn email adres.

Klinkt interessant, ik heb je een pm gestuurd. Ik heb zelf problemen met mijn heupmobiliteit. Ik zou daar best iets extra’s aan willen doen.

Ik stuur je ook een PM

When life gets too complicated.... SKI

Yoga inmiddels een tijdje en voor balans en wat meer lenigheid werkt het vooralsnog prima. Benieuwd naar deze specifieke oefeningen. Heb je ook pm gestuurd.

Heb ook Een Pm gestuurd

Stuur je dadelijk een PM.
Altijd last van rugklachten, ook bij niet-ski.
Zat al 'n tijdje info te zoeken ivm Yoga, komt goed uit!!!

Born to run. B.S.