Testers gezocht!!

Hoi Wintersporters,

ik ben ski lerares, kiteboard lerares én yogadocente. Samen met een fysiotherapeut heb ik een yoga programma voor wintersporters ontwikkeld. Het doel is om iedereen sterker, flexibeler en meer in balans de berg op te krijgen! Zo willen we blessures voorkomen en geven we je heerlijke sessies om je spierpijn en kramp weg te stretchen! Je kan het doen waar en wanneer je wilt, want het is een online programma (je krijgt videosessie van +/- 15 mins gegeven door gecertificeerde yogadocenten) én GRATIS!! Het enige wat we vragen is dat je achteraf je feedback geeft via een vragenlijst, zodat wij weten wat we kunnen verbeteren. No strings… je bent daarna van ons af.

Ik heb al een groot aantal, maar ik zoek nog 15 vrijwillers die het online programma willen testen! Laat hier je mail achter als je mee wilt doen, dan stuur ik je jouw persoonlijke inlogcodes!!

Tot snel!!

Warme groet,

Muriël

*bericht bewerkt door MurielS op 23 jan 2018 17:02

Hoi Muriel,

Hierop gewezen door mijn vriend dus snel een account aangemaakt.

Heel interessant, ik heb in het verleden aan yoga gedaan wat goed beviel en ben net terug van een heerlijke wintersport maar wel met wat spierpijn en regelmatig kramp.

Heel graag ontvang ik een link.

*bericht bewerkt door Charlotte7 op 23 jan 2018 17:37

Ik heb je een PB gestuurd met mijn email adres.

Klinkt interessant, ik heb je een pm gestuurd. Ik heb zelf problemen met mijn heupmobiliteit. Ik zou daar best iets extra’s aan willen doen.

Ik stuur je ook een PM

When life gets too complicated.... SKI

Yoga inmiddels een tijdje en voor balans en wat meer lenigheid werkt het vooralsnog prima. Benieuwd naar deze specifieke oefeningen. Heb je ook pm gestuurd.

Heb ook Een Pm gestuurd

Stuur je dadelijk een PM.
Altijd last van rugklachten, ook bij niet-ski.
Zat al 'n tijdje info te zoeken ivm Yoga, komt goed uit!!!

Born to run. B.S.

@dan58; we hebben veel goede sessie voor het verminderen en tegengaan van rugklachten! Als je me jouw e-mail doorstuurt, zorg ik ervoor dat je een mailtje met inlog gegevens krijgt!

Warme groet,

Muriël

Ik stuur je ook een PM.

Ik heb u een PM gestuurd.

Ik ben geïnteresseerd! Heb je een PM gestuurd.

Ik heb je ook een pm gestuurd.

Winter is coming

Van mij heb je ook een pm inmiddels.

Ik het ook een pm gestuurd. Ik hoop dat ik mee kan doen.

Pm gestuurd! Met veel kuit klachten (verkrampt) zou een goede voorbereiding me mogelijk wat relaxtere dagen op de piste kunnen bezorgen.

Hoi alle wintersporters die zich vandaag nog hebben aangemeld!

Wat leuk dat jullie graag mee willen doen, maar er zijn zoveel enthousiaste reacties gekomen, dat we nu vol zitten voor deze testronde. Kan zijn dat er nog een komt en we zijn ook programma’s aan het ontwikkelen voor andere sporten! Dus als je op de hoogte wilt blijven, kan je me een PM sturen en dan zorg ik dat je als eerste geïnformeerd wordt van de ontwikkelingen.

Fijne wintersport allemaal!!

Warme groet,

Muriël

Zelf doe ik altijd wat yoga oefeningen voordat ik ga boarden en ook nadat ik van de piste kom. Geniale combinatie. Helpt met balans, soepelheid en focus. De yin yoga poses na het boarden zijn perfect tegen spierpijn.

Inmiddels aan het testen op locatie (helaas geen voorbereiding maar meteen aan de bak…) en ik ben blij! Spierpijn? Vandaag niet. Morgen sta ik op met een paar oefeningen en dan ga ik (en mn gezin, want zij doen mee) er weer voor.

Plaats een reactie