Buitenlandse boete

@Stijn8 Klopt ik vind dat ook goed werken… Vriendelijke reminder.

Click. Click. Peace

Rob de monoskier en zijn eeuwige strijd en tirade tegen de automobilist, die altijd krampachtig zijn gelijk vol blijft houden. Vermakelijk leesvoer!

Marijnt op 1 feb 2018 10:33

Inderdaad, vermakelijk leesvoer …

Rob

Ik ben dit topic gestart om forumleden normaals duidelijk te maken dat de tijden van “duw in het buitenland het gas maar in, je hoort er toch meer nooit wat van” zo langzamerhand wel voorbij zijn. Vorig jaar zag ik enkele echte racers, die bij het volgende payage punt langs de Franse autobaan, werden staande gehouden. Je gedragen naar de regels en niet steeds de grenzen opzoeken, lijkt mij nog altijde de beste optie. Maar ja, iedereen keuze. En met zijn allen hebben we toch weer het nodige geleerd.

Hulst op 1 feb 2018 09:48

Precies. En als je dan toch je billen brand, dan moet je ook op de blaren zitten. En dat er dan mensen zijn die genoeg tijd hebben om lekker te gaan procederen voor die paar tientjes, dat is niet mijn keuze. En dat er mensen zijn die niet betalen omdat dat toch geen consequenties heeft: ook dat is ieders keuze. Kan me nog een verhaal herinneren - volgens mij hier op het forum - van iemand die een Zwitserse boete niet had betaald en een jaar later direct van de weg werd geplukt en een fors hogere boete mocht betalen. Dat ging volgens mij om een bedrag met 3 nullen (al zijn de boetes in Zwitserland sowieso fors). Dus je neemt dan wel een risico.

77steve op 1 feb 2018 09:57

en bovendien ook parkeerboetes (soms regionaal, dus die betaal ik nog niet :p ) + boetes uit ecozones. Die ecozones in italie zijn overigens heel moeilijk zichtbaar vind ik. misschien moeten ze daar in europa eens een algemeen bord voor maken… kunnen onze politici hun tijd weer maanden mee vullen.

Plaats een reactie