Snowbuzz is een scammer

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Nooit hier boeken. Absolute scam.

Je komt gewoon in een locale bus te zitten maar betaalt wel 3x zoveel voor je ticket. Bus sluit zogenaamd aan op je treintijden maar je hebt geen gereserveerde stoel, dus als de bus vol zit moet je gewoon een uur wachten.
Het ‘noodnummer’ is niet in gebruik, emails worden niet beantwoord en bus komt niet opdagen. Bijna mijn trein gemist.

Ik raad iedereen aan om een busreis via http://www.altibus.com te boeken en niet met deze oplichter in zee te gaan.

Altijd fijn als wintersporters zich speciaal registreren voor het zwartmaken van een bedrijf. Zeker als ze dat allang hadden kunnen lezen op dit mooie forum 😀.

nee snowbuz nooit doen. gewoon via altibus boeken… of zelf taxi om hoog regelen. je maakt 1x die fout en dat doe je noooooooooooooit meer.
je denkt ze leren na tig jaar wel weer… maar helaas veranderen ze nog steeds niets… en de mensen van altibus zitten vaak ook nog eens in de zelfde bus ( terug weg naar beneden) .

*bericht bewerkt door miepmiep op 08 feb 2018 11:36

Altijd fijn als wintersporters zich speciaal registreren voor het zwartmaken van een bedrijf. Zeker als ze dat allang hadden kunnen lezen op dit mooie forum 😀.

77steve op 8 feb 2018 11:18

Het lijkt me eerder een (terechte) waarschuwing. Dat iemand het had kunnen weten, maakt het niet minder kwalijk.

Altijd fijn als wintersporters zich speciaal registreren voor het zwartmaken van een bedrijf. Zeker als ze dat allang hadden kunnen lezen op dit mooie forum 😀.

77steve op 8 feb 2018 11:18

Het lijkt me eerder een (terechte) waarschuwing. Dat iemand het had kunnen weten, maakt het niet minder kwalijk.

DrPhil op 8 feb 2018 11:40

het kan ook goed gaan hoor. maar mijn ervaring was na de laatste keer nooit meer. omdat het gewoon gedoe is … en ze je niet vertellen dat je de terug weg moet reserveren, wij hadden geluk dat we er met 20 andere Nederlanders stonden en de Franse buschauffeur echter niet meer om ons heen kon en ons toen maar mee nam. mijn ouders hebben het wel een aantal keer goed gehad , maar misschien scheelt het ook wel of in het hoogseizoen zit of in laag seizoen wanneer de trein niet helemaal vol zit.

Plaats een reactie