TK: Salomon XA Lite GTX Maat 44 (US 10)

Zo goed als nieuwe Salomon XA Lite GTX (Goretex) Hardloop / Trailrunning schoen. Aangezien ik ze niet gebruik om hard te lopen, maar hooguit een paar x per week aantrek richting de sportschool zien ze er nog uit als nieuw.

Ik doe ze weg omdat ik ze achteraf gezien toch niet fijn vind zitten. Ik heb ze gekocht voor €119,-. Ze mogen weg voor €60,- incl. verzenden.

PS. Ik heb foto’s van het internet gebruikt, maar zal op aanvraag nog foto’s van de schoenen zelf meesturen indien gewenst.

Informatie van de Salomon website:

Technical information buitenzool:
High Abrasion Contagrip®
High Traction Contagrip®

Tussenzool:
EnergyCell
gespoten EVA

Membraan:
Salomon Flex Engineered met GORE-TEX®

Inlegzool
Gegoten EVA

null

When life gets too complicated.... SKI

Wordt wintersporters nu ook 'n tweedehandsite voor Alle sporten en (of) spullen?

Born to run. B.S.

Wordt wintersporters nu ook 'n tweedehandsite voor Alle sporten en (of) spullen?

dan58 op 8 feb 2018 13:33

Wat is er heerlijker dan uit je skischoenen stappen en dan deze pantoffels aan doen? :-) Salomon maakt ook ski / board gear dus ligt in de lijn van … :-P

When life gets too complicated.... SKI

Marktplaatslink met foto’s: https://link.marktplaats.nl/m1253150577

When life gets too complicated.... SKI

Wordt wintersporters nu ook 'n tweedehandsite voor Alle sporten en (of) spullen?

dan58 op 8 feb 2018 13:33

Wat is er heerlijker dan uit je skischoenen stappen en dan deze pantoffels aan doen? :-) Salomon maakt ook ski / board gear dus ligt in de lijn van … :-P

Alex op 8 feb 2018 13:51

Als het pantoffels zouden zijn, had je ze niet verkocht.

Plaats een reactie