K2 Annex 98 + K2 Backside vellen + K2 Spyne 110

In verband met een wisseling van ski’s en bindingen, verkoop ik mijn geliefde K2 Annex 98. Heerlijke ski, fijn op hoge snelheden op harde sneeuw, hele prima float met zn 98mm, genieten in de poeder en mooi stijf voor hardere condities en tijdens het touren. Zowel topsheet als belag en kanten in goede staat, ongeveer 3 weken op geskied. Kan indien gewenst geslepen en gewaxed meegegeven worden. De Marker Duke L die op de foto staat gaat bij mij op een andere ski, dus komt zonder binding. Maar mét bijbehorende K2 vellen, in topstaat, waar een handjevol tours mee gedaan zijn. Dus enkel nog een tourbindinkje er bij vinden en je hebt een heerlijke toersetup of alpine bindingen en je hebt een fijne all-mountain bak! Voor 150 euro mogen de ski’s en skins weg! Op te halen in Amsterdam en ben heel regelmatig in Wageningen/Nijmegen.

null
null
null
null
null
null
null
null

K2 Spyne 110; zeer goede staat. In totaal 3 weken op geskied. Afgezien van een paar zwarte veegjes aan de binnenzijde (zie foto) en 1 buckle (bovenste op de rechter schoen) die wat gebruikssporen heeft, is de schoen in top conditie. Ook de binnenschoen is helemaal gaaf en altijd uit de schoen gehaald na het skiën. Hij is 1 keer in de oven geweest bij MK, dus kan zonder probleem weer gevormd worden. Ik zou zeggen dat hij voor de wat bredere voeten (102mm leest versie) is. Maat is 26/26,5, BSL 306mm. Het is een solide en onwijs fijne ski schoen (meer info: https://www.evo.com/outlet/alpine-ski-boots/k2-spyne-110……) ! Heb er 390 euro bij MK voor betaald, zou er graag 100 voor krijgen.

null
null
null

null
null
null
null
null
null

En de prijs voor de Annex zonder skins is? En de lengte?

@SPAM Ai, lengte vergeten te vermelden! 177cm. De Annex verkoop ik alleen met skins anders zit ik met niet-passende vellen, tenzij eerst iemand de vellen los wil kopen (50e?). Mochten de skins verkocht zijn blijft er 100 over voor de skis :). Wat echt een goede deal is voor deze kanjers. Op dit moment staan ze in principe wel al gereserveerd voor iemand.

Dank voor je reactie. Ik was op zoek naar de lengte 190. Ik hoop dat het je lukt met een ander.

Idd fijne latjes. Ik heb de mijne finaal afgeskied.

Hmm… je skischoenen vind ik ergens wel interessant… heb wat last met mijn huidige schoenen dat die te smal zijn (mondo ook 26/26.5, breedte 100) en bij mn hiel juist wat te ruim, dus dit zou zo op papier een interessante optie zijn, aan de andere kant had ik mij voorgenomen voor de wintersport gewoon eens goede skischoenen te laten aanmeten (Daka heeft daar eigenlijk bij zowel mij als mijn vrouw geen goede job gedaan).

Waar woon je ergens en zijn er mogelijkheden tot passen?
edit: ik lees overigens zo snel dat de binnenschoen dmv warmte aanpasbaar is, de buitenschaal dus niet?

*bericht bewerkt door Powermage op 14 feb 2018 09:20

@Powermage; Excuus, de buitenschaal is ook aanpasbaar in de oven! Ik woon in Amsterdam, zijn daar te passen. Ben ook zeer regelmatig in Wageningen en Nijmegen, dus dat kan ook. Ik heb precies dat, smallere hiel en bredere voorvoet, dus dat klinkt inderdaad als een mooie match. Ik kan ze in ieder geval heel erg aanraden en het zijn schoenen van topkwaliteit :). Wees welkom om ze te komen passen!

Schoen en ski’s+vellen zijn gereserveerd.

Ski’s + vellen weer beschikbaar!

Alles verkocht

Plaats een reactie