Opwarmrondje van Thovex in Montgenevre

Die man kan skiën, en niet zo’n beetje ook…

https://www.facebook.com/CandideThovex/videos/10155094014158…

Click. Click. Peace

Die man is idd bizar goed! Al moeten we de cameraman ook niet uitvlakken in dit geval 😜

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Is de naam Candide eigenlijk nog geopperd bij het kiezen @Rogier 😜.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Jeffvdv Inderdaad. Hij staat zo geweldig op z’n ski’s… @Shane Als grap wel, net als Shane. ;-)

Click. Click. Peace

Haha, ja bij mij was Zinedine uiteindelijk ook geen optie…

I can stick uphill ice, on my saucer...

En ik maar denken dat het @Rogier was die 'm toevallig spotte en erachteraan ging om dit te filmen. Dat valt dan weer tegen.

@interjrs Dat vond ik ook toen ik wakker werd ;-)

Click. Click. Peace

Bizar inderdaad! Je zal er maar in het bos staan en hem voorbij zien komen!
Wordt dit niet met een drone gefilmd?

Waarschijnlijk de beste skier ooit… Wat hij doet is buitenaards…

Freeride = Life

Ik vraag me altijd af waarom hij niet gewoon meedoet aan wedstrijden zoals bijvoorbeeld FWT, of is dat een rare vraag?

Ja, @Metzki dat is een rare vraag. Verplicht kijkvoer voor jou!

https://youtu.be/cpi2fc5vfNs

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Metzki heel eerlijk gezegd ben ik daar blij om. Ik word zelf niet echt warm van de FWT. Ik zie een Thovex of een heitz veel liever mooie hellingen skiën ipv dat geschraap en af en toe een flinke sprong ;-)

Click. Click. Peace

Ik kan me vergissen @Rogier, maar heb toch de indruk dat @Metzki geen enkel idee heeft dat Candide de FWT al gewonnen heeft… de eerste keer dat hij meedeed 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane Precies :-) Ik denk dat hij ook niet zo’n bewijs-drang heeft.

Click. Click. Peace

@Shane Dat wist ik inderdaad niet, dank voor deze wijze les.
@Rogier Ik ben het met je eens vwb de FWT. Dat was eigenlijk de achterliggende reden voor mijn vraag. Ik bedacht me dat die FWT misschien wat leuker zou kunnen zijn als mannen zoals Thovex mee zouden doen.

Graag gedaan @Metzki 😉. Lekker het filmpje kijken, dan zul je zien dat de man eigenlijk best veel wedstrijdjes heeft gewonnen 👍.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Wat een BAAS is het toch! Die flow is echt van een buitenaards niveau :-)

When life gets too complicated.... SKI

Als de condities een keer heel goed zijn misschien maar eens een last minute naar La Clusaz boeken en hopen hem daar tegen te komen. Hem herkennen zal een makkie zijn aangezien niemand zijn style kan evenaren.

Born to Ride

@Matthias123 Of Montgenevre… daar skiet ie ook heel erg regelmatig.

Click. Click. Peace

Als je er de slotweek bent is de kans dat je hem tegen komt volgens mij bijna 100%. Hij wil daar altijd bij zijn :)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Het gaat zo gruwelijk snel dat het lijkt alsof het versneld wordt afgespeeld

Maar ook thumbs up voor de cameraman! Je zou er maar achteraan moeten racen én ook nog mooie beelden schieten.

...ski-addict...

Camerawerk is mooi, maar wat ook mooi is, is de stabilisator die gebruikt wordt.

Is het al winter?

Plaats een reactie