Ski/snowboardmaatje gezocht april

Hoi!

Ik ben Charlotte, 20jr, en zoek iemand die zin heeft om met me mee op wintersport te gaan in april! Mijn jaarlijkse reis is dit jaar niet doorgegaan, maar nu wil ik het wat later toch nog proberen. Ik zou graag ergens in de periode van 6 t/m 21 april gaan. Ik snowboard zelf op middelmatig niveau :)

Ik hoop dat er iemand zin heeft om mee te gaan!

Groetjes

Dit topic nog maar even een zetje geven! Inmiddels is Ron aangehaakt (gevorderd snowboarder, 45) en zijn de plannen iets concreter geworden.

We hebben een luxe appartement gevonden in Les deux alpes inclusief halpension. Het complex beschikt ook over whirlpool, sauna en turks stoombad en bevind zich op loopafstand van de lift(en). kosten voor dit alles inclusief skipas blijft onder de €400,- voor een week, overigens nog wel exclusief vervoer.

Wij zouden het leuk vinden als er meer mensen zin hebben om aan te haken voor een relaxte week in de sneeuw!

Groetjes Charlotte en Ron.

ps. we mikken op de week van 7 april.

Hi!

Ik heb interesse om graag nog een weekje weg te gaan. Ik ben 23jr, snowboarder.

Hoihoi! Ik ben 20 jaar en student, ik zou graag in de komende weken nog een week gaan skiën. Ik ben gevorderd skiër, en zou graag met een gezellig groepje een week genieten van de pistes!

Ik hoor graag via PB of via deze post hoe jullie hierover denken!

Groetjes,

Wouter

Nog maar even een zetje omhoog ;-)

De groep is aan het groeien en bestaat nu uit 2 dames en 4 heren in de leeftijd van 20 tot 45, voor het evenwicht zijn dames meer dan welkom! maar uiteindelijk geldt; hoe meer zielen hoe meer vreugd!

we hebben een leuk en betaalbaar appartement gevonden inclusief skipas en halfpension en als bonus faciliteiten als whirlpool/sauna en turks stoombad in Les deux Alpes voor onder de €400,- exclusief de reis daar naar toe.

Les deux Alpes is een hoog gebied en beschikt over een gletsjer, dus uitermate geschikt om zo laat in het seizoen te verblijven!

Interesse? Laat iets horen!

Ja, wil ook nog graag een weekje weg skiën en een beetje snowboarden. Wilde eigenlijk graag 14 april, maar begrijp dat jullie 7 april willen vertrekken?

hmm, vergeet ik nog in mijn post te vermelden…de definitieve datum is de week van 14 t/m 21 april geworden!

Hi Ron, is het nog mogelijk om mee te gaan? Ik heb namelijk wel interesse.

Jazeker! stuur je 06 even in een pb!

Even een korte update:

We zijn op het moment met 8 personen, en het wordt definitief de week van 14 april. We willen ergens deze of volgende week gaan boeken!

Hi Charlotte, ik wil ook heeeel graag lekker een paar dagen snowboarden, is er nog een plekje vrij? Ik zal je even mn nr sturen in een pb! Groetjes Rox

Hoi Charlotte!
Is t nog mogelijk om aan te sluiten?
Ik zou graag nog een werk naar de sneeuw gaan. Hoor t wel.
Grts.
Martin

Slecht weer bestaat niet. Verkeerde kleding wel

houd me ook maar op de hoogte.
ben een man van 30, gevorderd skier.

gr
Nathan

Indien mensen liever naar Oostenrijk gaan en liever in de paasvakantie gaan?
Wij gaan van 6-14 april naar Sölden, mensen die wat extra info willen moeten maar iets laten weten en ik laat een pb’tje achter !!
mvg
Thibaud Van Oosterwyck

Nog een laatste zetje omhoog. (We willen graag binnenkort gaan boeken)

We hebben op dit moment verschillende accommodaties op ons lijstje staan in de week van 14 t/m 21 april in Les deux alpes en Val thorens. De condities zullen daar nog geweldig zijn. (en er komt nog meer sneeuw aan 😉)

Vervoer is geen probleem, naar deze bestemmingen gaan nog busreizen.

De groep is zeer gemengd en heeft een leeftijd van 20 t/m 45 jaar.

Heb je interesse? Stuur een PM met je nummer, dan voegen we je toe aan onze whatsapp groep.

Hoe is dit gegaan en bevallen?

Gaat dit dit seizoen nog een keer herhaald worden?

Dit is goed gegaan en zeker goed bevallen!

Het merendeel van de groep vindt het voor herhaling vatbaar :)

Leuk! Dan ben ik als ik kan ook geïnteresseerd om mee te gaan (25, snowboarder), dus ik sluit even aan

Gezellig! Er wordt binnenkort een nieuwe whatsappgroep aangemaakt, dus geïnteresseerden kunnen (in een privé-bericht aan mij of anders RonB) hun 06-nummer doorgeven om daar aan toegevoegd te worden. Dan kijken we daarin met zijn allen verder.

p.s. De reis zal in ieder geval wederom in april zijn!

Gezellig! Er wordt binnenkort een nieuwe whatsappgroep aangemaakt, dus geïnteresseerden kunnen (in een privé-bericht aan mij of anders RonB) hun 06-nummer doorgeven om daar aan toegevoegd te worden. Dan kijken we daarin met zijn allen verder.

p.s. De reis zal in ieder geval wederom in april zijn!

charliejn op 17 nov 2018 22:48

Hoi Charliejn,
Het lukt me niet om je prive bericht te sturen (geen idee waarom 🤔) maar ik wil ook graag mee dit jaar! Kan je me een prive bericht sturen? Hopelijk lukt het me dan te antwoorden.
Thanks!! Barbora

Plaats een reactie