Gezien in Courchevel... (bindingen van goud?)

Tsja… zou het echt beter skiën?

Zou er überhaupt op geskied worden?

null

null

null

Click. Click. Peace

Niet gewoon een kleurtje op gedaan? De ratels van mijn bindingen zijn ook goud…

Natuurlijk is het een kleurtje, goud is niet hard genoeg om als binding te gebruiken.

Click. Click. Peace

Niet gewoon een kleurtje op gedaan? De ratels van mijn bindingen zijn ook goud…

Tiny-M op 22 feb 2018 15:29

Liggen die ook achter op een Rolls Royce?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Als het echt goud is, is het niet skibaar. Goud is namelijk een zeer zacht en zwak metaal. Daarnaast is het ook nog eens idioot zwaar. Waar lood bijvoorbeeld een massa heeft van ruim 11 kg per liter zit goud op bijna 20kg per liter.

Born to Ride

Natuurlijk is het een kleurtje, goud is niet hard genoeg om als binding te gebruiken.

Rogier op 22 feb 2018 15:32

Gezien de tekst op de ski’s is het wel echt goudfolie 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Verguld is inderdaad nog wel iets anders dan een goudkleurtje.

bling bling precies op de goede plek :)

die oudste van mij zou dat geweldig vinden ;) , maar ik denk verguld…

For those with money and no taste, travelling in style… ;)

Dacht dat alleen mn kingpins van goud waren :)

Edwin van Riel

Pno!!!

Tukker(ik)

Die zullen niet vanuit de UK al achter gehangen hebben, dan zagen ze er wel anders uit denk ik :)
Vraag me af hoe lang het zou duren voor iemand er de bindingen e.d. zou afvijzen als je deze zo parkeert…

Zou die man ook gouden tanden hebben.

Zo dan… dat is best een boel geld…

Click. Click. Peace

Elke keer als je de bindingen open klikt met je stok ben je een paar honderd euro armer :-)

Click. Click. Peace

Zou best met deze latjes eens lekker door het park willen rossen :D

En @Rogier het losklikken kun je door je personeel laten doen met de hand. Moeten wel witte handschoentjes aan natuurlijk.

En dan, na een lange skidag, ook gewoon voor de après ski hut in het ski rek aan de doorgaande weg laten staan tot 2:30 's nachts??

🏂

Moah, dat geld zit m niet in het goud. Maar belangrijker: wie heeft ze al getest? 8000 jaar oude boomstammen, hoe skiet dat?

En dan, na een lange skidag, ook gewoon voor de après ski hut in het ski rek aan de doorgaande weg laten staan tot 2:30 's nachts??

Martin9 op 22 feb 2018 17:01

Bewakertje staat er al naast voor 30.000 per jaar, dus ook dat is geen probleem.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Dat is de auto van Jeff Bezos (wie kent hem niet)
Vermogen 109 miljard.
Heeft dit jaar 33 miljoen aan goede doelen geschonken.Dus hij mag zich nu ook filantroop noemen.😃
Heeft dit jaar 28 miljard verdiend.
Ach wat maken die skietjes dan uit.

De baas van Amazon als ik me niet vergis?

Click. Click. Peace

Elke keer als je de bindingen open klikt met je stok ben je een paar honderd euro armer :-)

Rogier op 22 feb 2018 16:41

wordt ook met een wollen stokje van satijn gedaan ;)

Dat is de auto van Jeff Bezos (wie kent hem niet)

IK NIET hahaha

Vermogen 109 miljard.
Heeft dit jaar 33 miljoen aan goede doelen geschonken.Dus hij mag zich nu ook filantroop noemen.😃
Heeft dit jaar 28 miljard verdiend.
Ach wat maken die skietjes dan uit.

Hooykaas op 22 feb 2018 17:31

hoe weet jij dat?

*bericht bewerkt door miepmiep op 22 feb 2018 17:45

Dat is de auto van Jeff Bezos (wie kent hem niet)

IK NIET hahaha

Vermogen 109 miljard.
Heeft dit jaar 33 miljoen aan goede doelen geschonken.Dus hij mag zich nu ook filantroop noemen.😃
Heeft dit jaar 28 miljard verdiend.
Ach wat maken die skietjes dan uit.

Hooykaas op 22 feb 2018 17:31

hoe weet jij dat?

miepmiep op 22 feb 2018 17:43

Hij mocht de ski’s uitklikken :D

@miepmiep heb hem en deze auto in Londen gezien.
De verdere informatie is openbaar.

Hangen deze ook in het testrek bij Duijvestein?

Verkopen die handel. Kan je een leuk quiver van aanschaffen…

Hahaha, dat kan ook alleen daar! Stond met kerst in de skilift met een vrouw in een Dior-skipak. Super strak, fancy, mega bontkraag en volgens mij onmogelijk om echt lekker in te skiën. En dan in de skilift met kinderen van een jaar of 8 die privéles hebben, volledig gekleed in Bogner. Hysterische wereld!

het zou me toch sterk verbazen dat deze van Jeff Bezos is, een Amerikaan die vooral in Seattle woont en ook vooral huizen heeft doorheen de USA. Dat die met een Rolls met Britse nummerplaat in de Franse Alpen zou verblijven… en dan ook nog eens dat hij gekend staat als iemand die absoluut niet uitpakt met zijn rijkdom en zelfs eerder als vrekkig kan omschreven worden.

Los daarvan, zelfs al heb je geld, gewoon belachelijk dit. Ooit eens 5 minuten naar een reportage gekeken over hoe de superrijken in Courchevel op skiverlof gaan. Heb het echt moeten afzetten na 5 minuten of mijn tv ging sneuvelen.

*bericht bewerkt door Denis op 22 feb 2018 21:34

Plaats een reactie