Sylvia Witteman is gezellig op wintersport met de familie:

@joepert Ik geniet net als jij ook echt van haar getwitter… ;-)

Click. Click. Peace

En die tweede column die jij meegeeft vind ik misschien nog wel beter… en herkenbaarder…

*bericht bewerkt door Rogier op 07 mrt 2018 13:06

Click. Click. Peace

@joepert wie gebruikt hier azijnbode dan? W.m.b. heeft de Volkskrant goed werk geleverd met HalbeWaarheidZijlstra en echt petje af voor Remarque die het (niet zonder risico) hard gespeeld heeft toen Zijlstra vervolgens probeerde de VK voor zijn karretje te spannen. Dus ze hebben de frieten verdiend hoor. Persoonlijk jarenlang met veel plezier de Volkskeukenstukjes van SW gelezen. Deze column geloof ik alleen niet. Beetje te makkelijk. Haar oom (Paul W) die schreef (en schrijft soms nog) pas goede columns. In kader van familie…

Sndr op 7 mrt 2018 11:46

Azijnbode gebruikt wunderkammer in zijn post op 27 februari om 22.19u

Ik vind haar columns vaak leuk, moet regelmatig lachen om haar tweets, maar om haar nu als doodgewoon te typeren… @Joepert. Dat gaat me toch ook wat te ver ;).

Verder heeft @Sndr gewoon een punt (wat betreft de puber aankleedsoap) en moet je misschien de (wat hardere) humor van je medeforumleden zoals Wunderkammer hier dan ook maar een beetje leren waarderen alvorens termen als benepen of Holland op z’n <strong>smalst</strong> rond te gaan slingeren. Veel gezelliger joh.

*bericht bewerkt door Shane op 07 mrt 2018 13:26

I can stick uphill ice, on my saucer...

Het is ook heel Hollands om niet van jezelf te weten hoe hypocriet onze calvinistische cultuur is.
(al sinds de gouden eeuw, toen het geld hier met scheppen binnenkwam, maar iedereen als dominee in het zwart gekleed ging)
Wat verdiende Ome Paul Witteman in z’n hoogtijdagen ook alweer bij de de publieke Vara?

Groeten uit Lech. Goedkoper dan Wengen.
Maar ja de Zwitsers zijn ook zo lekker calvinistisch hè, en Oostenrijk, dat is zoooo ordinair ;-)

*bericht bewerkt door Wunderkammer op 07 mrt 2018 16:51

@Wunderkammer nou plak je wel erg makkelijk hedendaagse normen op een samenleving van drieenbeetjehonderd jaar geleden. Neem alleen het percentage kraambed- en kindersterfte maar. Maar laat het je smaken in Lech, groetjes aan Bea

*bericht bewerkt door Sndr op 07 mrt 2018 18:05

En die tweede column die jij meegeeft vind ik misschien nog wel beter… en herkenbaarder…

Rogier op 7 mrt 2018 13:06

Oh ja? Jij zit ook vaak thuis als de rest aan het skiën is? ;)

Mr. Slow

@Quick Nee, maar de observaties die ze in het skigebied doet…

Click. Click. Peace

Nou, nog eentje dan, voor de gezelligheid. En om het af te leren. Een klassieker, wat mij betreft.
https://www.volkskrant.nl/archief/luis~a880758/

Plaats een reactie