Keller-sports.nl

Heeft er iemand ervaring met https://www.keller-sports.be/

hi, heb ondertussen al door dat deze site niet te betrouwen valt. Alleen maar slechte ervaringen gelezen…

Al diverse malen bij besteld, altijd keurig en snel geleverd. Dus niks bestellen daar hoor 😜

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Hier ook alleen maar positieve ervaringen met ze!

Weinig problemen mee gehad. Alleen het geld van de retouren duurde bijna 4 weken, vrij lang vond ik. (Wel keurig antwoord gehad na mail).

Geen ervaring mee, maar ik zie dat betaling met paypal of creditcard mogelijk is en de website zelf ziet er niet onbetrouwbaar uit. Gewoon met paypal of creditcard betalen zou mijn advies zijn, dan heb je via hen extra bescherming.

in het verleden wel eens iets besteld en gewoon netjes geleverd gekregen dus prima site en niks vreemds/fake aan

Wel s wat besteld, probleemloos

Edwin van Riel

Besteld en geen problemen ervaren

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

hi, heb ondertussen al door dat deze site niet te betrouwen valt. Alleen maar slechte ervaringen gelezen…

Manu op 28 feb 2018 21:57

Nou, vertel.

Toch een stuk of 10 klachten gevonden dat er na een termijn van een maand de bestelling nog niet was toegekomen.
Dus na het starten van deze topic vond ik dat het een “open deur instappen” om met zulke vraag af te komen. Daarom dat ik een uurtje later melding maakte dat deze site niet betrouwbaar zou zijn. Leuk om te lezen dat jullie wel positieve ervaringen hebben. Misschien zijn mijn excuses hier wel van toepassing. Bij deze mijn verontschuldigingen om te snel een negatief standpunt in te nemen.

Plaats een reactie