Ski vakantie in maart of april 2018 reisgenoot

Hallo,

Ik zoek 1 of meerdere reisgenoten voor een wintersportvakantie eind maart of april. Oostenrijk of Frankrijk.

Duur: lang weekend of midweek of iets van 6 dagen.

Natuurlijk niet te duur maar ook niet zelf koken ergens in een appartement ergens achteraf 10 km van de liften of dat soort ongein.

Ik ben een ervaren man van 45 jaar en wil na 2 x een lang weekend nog een keer weg eind maart of april. Mijn vrouw houd niet van skiën dus zoek ik een reisgenoot.

Normaal gesproken stopt het seizoen wel een beetje rond 1 april, maar dit seizoen ligt er dan waarschijnlijk nog heel veel sneeuw overal. Goed seizoen. Sowieso in Frankrijk Val Thorens eindigt het seizoen pas 1 mei.

Vervoer: bus of auto.

Als ik 1 reisgenoot heb wil ik een man, voor meerdere mag het best een mooie mix zijn. Het is moeilijk uit te leggen om alleen met een vrouw op vakantie te gaan en vrouw en kind blijven thuis…

Graag hoor ik van je.

*bericht bewerkt door Tirol op 05 mrt 2018 09:29

Tirol

Leuk. heb wel interesse

Ik begrijp wat je bedoelt met het gezelschap ;-)
Ik wil ook nog graag ca. 4 dagen gaan skiën.
In november gevallen in Hintertux en daardoor weinig kunnen genieten.
Ik ben een ervaren fitte skiër van 50 jaar, ondernemer, getrouwd en heb 2 kinderen. Het liefst ga ik met iemand die overdag meters wil maken en na het skiën van een leuke apresskibar houd.

Winterbanden liggen nog op de auto (diesel)
Evt. zou ik kunnen rijden.
Ik woon in Eindhoven.

hoi,
IK wil graag paasweekend skiën. Eerste skidag dond 2maart laatste skidag maandag 2 april

hoi,
IK wil graag paasweekend skiën. Eerste skidag dond 2maart laatste skidag maandag 2 april

Is woensdagnacht 28 maart rijden, do, vr,za,zo skiën een optie?

Hoi,
Ik zat zelf ook te denken aan woensdagnacht 28 maart rijden, do, vr,za,zo skiën ( of maandag nog skiën)
Ik ben een ervaren skiër van 43 jaar, en zelfstandig ondernemer. Overdag veel meters maken en na het skiën een leuke apresskibar opzoeken.

Hoi,
Ik moet wel nog effe toestemming aan mijn vrouw vragen, zij is nu met vakantie ;-)
Ik ben ook ervaren skier van 50 jaar en ook ondernemer.
Gaat je voorkeur uit naar Oostenrijk of Frankrijk?

Hoi,
Mij maakt het niet veel uit, vind zowel Oostenrijk of Frankrijk beide prima. Belangrijkste vind ik een goed skigebied, zodat je niet heel de dag in dezelfde lift zit of piste ski.
Maar heb wel lichte voorkeur Oostenrijk vanwege apres ski.

Heb zelf ook voorkeur voor Oostenrijk.
Komende weken wordt het een stuk zachter in de Alpen dus skigebied moet niet te laag liggen.
Zelf ben ik al regelmatig in Hintertux geweest, gebied is niet super groot maar ook niet klein.
Heb jij een idee?

Das Landerer in Ladys (Fiss) is een mooi appartement en ligt direct aan een lift maar wel (erg) prijzig, totaal € 1180 incl. ontbijt

Hoi,
Ik ga morgen wel effe op internet kijken. Ischgl zou kunnen, anders Kaprun?
Je hoort me morgen.

ok, zal ik ook doen.
Waar woon je? Ik in Eindhoven

Verblijf in Ischl is wel duur.
Hotel Albona €750 pp voor 4 nachten.
Dit vind ik eigenlijk wel erg duur.
Wat is jouw budget qua verblijf?

Hoi,
Ik heb effe een PB gestuurd

effe kijken waar ik dit bericht kan vinden.

Hoi Skifanaat,

Heb je verschillende pb’s gestuurd.

Hoi Tirol en skifanaat

IK heb jullie een pb gestuurd

Kon pas nu jullie berichten lezen. Zal ze beantwoorden

Tirol

Paasweekend kan ik niet

Tirol

Hallo, ik wil graag 1 of 2 april voor 4 of 5 dagen gaan skien en heb een leuke aanbieding gezien.Hochfugen, uitgebreide skipas, ook voor gletsjer, halfpension,wellness en zelfs met vliegtuig en transfer niet duur! Ben een sportieve spontane vrouw, niet meer de jongste maar zeker jong van geest en zo! IDEE?of hebben.jullie al iets geboekt? Jeanine

Ik ben afgehaakt

kan het paasweekend niet

Tirol

er ligt nog genoeg sneeuw overal. Als ik naar het weer kijkt is dat ook nog prima.

Tirol

Hallo,

Ik zoek 1 of meerdere reisgenoten voor een wintersportvakantie eind maart of april. Oostenrijk of Frankrijk.

Duur: lang weekend of midweek of iets van 6 dagen.

Natuurlijk niet te duur maar ook niet zelf koken ergens in een appartement ergens achteraf 10 km van de liften of dat soort ongein.

Ik ben een ervaren man van 45 jaar en wil na 2 x een lang weekend nog een keer weg eind maart of april. Mijn vrouw houd niet van skiën dus zoek ik een reisgenoot.

Normaal gesproken stopt het seizoen wel een beetje rond 1 april, maar dit seizoen ligt er dan waarschijnlijk nog heel veel sneeuw overal. Goed seizoen. Sowieso in Frankrijk Val Thorens eindigt het seizoen pas 1 mei.

Vervoer: bus of auto.

Als ik 1 reisgenoot heb wil ik een man, voor meerdere mag het best een mooie mix zijn. Het is moeilijk uit te leggen om alleen met een vrouw op vakantie te gaan en vrouw en kind blijven thuis…

Graag hoor ik van je.

Tirol op 5 mrt 2018 09:27

Hallo,

Ik zoek 1 of meerdere reisgenoten voor een wintersportvakantie eind maart of april. Oostenrijk of Frankrijk.

Duur: lang weekend of midweek of iets van 6 dagen.

Natuurlijk niet te duur maar ook niet zelf koken ergens in een appartement ergens achteraf 10 km van de liften of dat soort ongein.

Ik ben een ervaren man van 45 jaar en wil na 2 x een lang weekend nog een keer weg eind maart of april. Mijn vrouw houd niet van skiën dus zoek ik een reisgenoot.

Normaal gesproken stopt het seizoen wel een beetje rond 1 april, maar dit seizoen ligt er dan waarschijnlijk nog heel veel sneeuw overal. Goed seizoen. Sowieso in Frankrijk Val Thorens eindigt het seizoen pas 1 mei.

Vervoer: bus of auto.

Als ik 1 reisgenoot heb wil ik een man, voor meerdere mag het best een mooie mix zijn. Het is moeilijk uit te leggen om alleen met een vrouw op vakantie te gaan en vrouw en kind blijven thuis…

Graag hoor ik van je.

Tirol op 5 mrt 2018 09:27

Hoi, ben benieuwd of je al een reisgenoot hebt gevonden?
Ik ben aan het overwegen om komend weekend naar sölden te gaan voor een paar dagen. (Trein)
Maar … alleen gaan, is niet mijn ding en dat houd mij tegen. Trouwens de warme weersvoorspellingen nu ook wel, maar hopelijk valt het op de gletsjer mee.

(Geen idee hoe ik een pb kan sturen binnen dit forum.)

Plaats een reactie