Vrijdag tot zondag zwarte woud (Feldberg)?

Dag iedereen,

Vrijdag tot en met zondag ben ik vrij en zou dus graag nog even op de latten staan. Doordat we pas ten vroegste donderdagavond kunnen vertrekken en maandagvoormiddag reeds terug moeten zijn, zijn er niet veel mogelijkheden. De Feldberg is één van de opties. Denken jullie dat het de moeite is om zo laat op het seizoen naar daar te trekken? Er ligt momenteel nog wat sneeuw en zie dat er morgen wat sneeuw wordt voorspeld maar dat erna de temperaturen toch weer boven 0° gaan… Wat denken jullie? (we vertrekken vanuit Gent)

*bericht bewerkt door bvvb op 12 mrt 2018 09:45

Als je een uur verder rijdt, zit je in Damüls-Mellau of in Warth-Schröcken (Vorarlberg, Oostenrijk). Daar heb je meer pistekilometers en meer/betere sneeuw vermoed ik.

@GiGi Bedankt voor je reactie. Eens gekeken en vanuit Gent is het volgens google maps ongeveer 2u langer rijden naar Damüls. Houdt google er rekening mee dat je in Duitsland stevig kan doorrijden?

Wat verder rijden is eventueel een optie, maar we zouden zondagavond na de derde skidag huiswaarts rijden. Ik heb geen ervaring met 8u huiswaarts te rijden na een dag wintersport en weet dus ook niet of ik dit kan volhouden.

Plaats een reactie