Snowboarders Flachau 2019?

Ik ga als het goed is op 12 januari 2019 naar Flachau (heb al geboekt). Nu vroeg ik me af of er snowboarders zijn die op die tijd in de regio zijn (Flachau (-winkl) / Wagrain / St.Johan im Pongau/ Aplendorf) en die samen op willen trekken. Of heb je niemand om mee te reizen en wil je samen gaan? Ik reis met de wintersporttrein. Een rechtstreekse nachttrein naar het skigebied zonder overstappen of stops, alleen een klein stukje met een transfer aan het einde. Ik ben er vroeg bij en er zijn nog geluksvogels die nog in april op wintersport kunnen. Dat kan ik helaas niet en maak vast een oproep voor volgend jaar, in de hoop meer mensen te vinden dan wanneer ik het last-minute doe. Omdat ik zo vroeg ben zal ik mijn oproep misschien nog wel een keer herhalen. Ik ben een man van 43 en snowboard vanaf 2005. Een beginner zou ik mezelf niet meer willen noemen, maar ik ga me niet wagen aan in hoeverre ik mezelf een gevorderde mag noemen. Ik zoek in eerste instantie mensen die gek zijn van snowboarden. Niveau is niet zo belangrijk. Een van mijn doelen naast het genieten van de sneeuw en de omgeving is wel het beter worden in de techniek en het leren van gemakkelijke (kleine) truukjes zo af en toe tussendoor. Stuur me een pb-tje of reageer hieronder als het je wat lijkt.

Je bent er idd vroeg bij Morree. Alvast veel plezier.

Hi. Ik (zeer sportieve vrouw, 47) kom al jaren in Flachau en omgeving. Ik wil ook rond jou periode gaan en reis in feite alleen. Ik board nu 10 jaar, daarvoor op de skies gestaan. Ik zou graag met je in contact komen om mogelijk samen wat te kunnen ondernemen.

Hoi, ben ook van plan om te gaan boeken in Flachau, periode 1 week va. 12 jan 2019. Ben wel allen skiër, maar dat mag toch geen probleem zijn, toch?

*bericht bewerkt door skiman op 31 aug 2018 18:20

Ik ben er ook, in Flachau
Ik ben dan aan het lessen in de zitski
Overnacht in Altenmarkt im Pongau

Dag Morree,
Klinkt als een leuke optie. Ik ben jaren met de alleengaande reisorg. naar Koenigsleiten geweest, maar ben ook wel toe aan iets anders. Ik snowboard sinds 2003 en zolang het veilig en in-control gaat, doe ik alle pistes. Wat is je boeking en is er nog plek voor 1? Ik ben alleengaand en heb evt. eigen vervoer.
Mvg,
Bram
NB: ik zie op een andere topic dat je uit Eindhoven komt. Ik woon in Limburg, maar daar heb je niet al te veel van. Ik kom ook regelmatig in Eindhoven.

*bericht bewerkt door brampat op 03 okt 2018 14:41

Plaats een reactie