Ik ben opzoek naar winterspullen

Hallo winterfanaten,

Ik ben dol op sneeuw en wil dan ook geregeld op vakantie gaan naar sneeuwachtige bergen. Helaas gaat dat moeilijk in de lente en zomer.
Gelukkig zijn er nog plekken waar je wel kunt skiën maar niet op natuur ijs. We zullen het moeten doen kunstmatig ijs. Anyhow ik ben op zoek naar een plek waar je goedkoop winterspullen kunt kopen, heeft iemand enig idee waar ik dit het beste kan doen? ik hou van snowboarden dus als iemand daar een plek van kent die dat rond deze tijd ook levert dan hoor ik dat graag.

Groetjes hans

Je zegt:
“Gelukkig zijn er nog plekken waar je wel kan skiën maar niet op natuur ijs”
We skiën liever niet op ijs 😃😃

Probeer marktplaats eens.

Ik ben dol op sneeuw en wil dan ook geregeld op vakantie gaan naar sneeuwachtige bergen. Helaas gaat dat moeilijk in de lente en zomer.

Hans29 op 24 apr 2018 12:29

Ook in de zomer vind je gewoon sneeuw op een berg hoor. Niet echt skibaar, maar zit er wel op.

Ik ben dol op sneeuw en wil dan ook geregeld op vakantie gaan naar sneeuwachtige bergen. Helaas gaat dat moeilijk in de lente en zomer.

Hans29 op 24 apr 2018 12:29

Ook in de zomer vind je gewoon sneeuw op een berg hoor. Niet echt skibaar, maar zit er wel op.

PC2K op 24 apr 2018 12:58

De skibare zijn er in de zomer ook nog te vinden , hoor

Maar dat wordt dan toch al weer snel gletsjerijs… of je moet geluk hebben met wat verse sneeuw.

Meer serieus: wat voor soort wintersport spullen zoek je? Kleding, snowboard, schoenen?
Genoeg webshops waar je het jaar door kan bestellen: Revert95, Planetsports, Blue Tomato, Ekosport, Warehouse One.
En Duijvestein in zowel zoetermeer als landgraaf kun je het hele jaar door ook gewoon in de winkel terecht.

Plaats een reactie