Carving masters 2018

The older I get, the better I was

Looooooooooongboooooooaaarddd

https://photos.google.com/share/AF1QipPVIfes4vDOCEWp0dzBm5Fn…

Onnem op 3 mei 2018 22:03

Zou het eerder een skwal noemen. Denk ook dat ze bij de gemiddelde gondel niet zo blij zijn met zo’n board van 2.35m.

Übung macht den meister!!!

Op Frozen Backside stond een test verslag van iemand met een board van 202, ik denk dat het die is. Board van 235 ken ik niet? Wil ooit iets gelezen van iemand met eentje van 252 in de VS. Uiteraard, want daar is alles groter 😂

*bericht bewerkt door Onnem op 04 mei 2018 08:12

The older I get, the better I was

Op Frozen Backside stond een test verslag van iemand met een board van 202, ik denk dat het die is. Board van 235 ken ik niet? Wil ooit iets gelezen van iemand met eentje van 252 in de VS. Uiteraard, want daar is alles groter 😂

Onnem op 4 mei 2018 08:12

Deze oxcess is 2.35m. Ergens gelezen op Facebook dus dan is het waar. :D
Die van 2.52m is waarschijnlijk een tinkler. Staan filmpjes van op YouTube.

https://cdn.wintersport.nl/forum/21/3699708a971b24bebb6e6c82...
!undefined !undefined

Übung macht den meister!!!

Zou het eerder een skwal noemen. Denk ook dat ze bij de gemiddelde gondel niet zo blij zijn met zo’n board van 2.35m.

RFKANGOO op 4 mei 2018 07:29

En degene die erop staat noem je een kwal. Of werkt dat niet zo?

Zou het eerder een skwal noemen. Denk ook dat ze bij de gemiddelde gondel niet zo blij zijn met zo’n board van 2.35m.

RFKANGOO op 4 mei 2018 07:29

En degene die erop staat noem je een kwal. Of werkt dat niet zo?

IkBakErNiksVan op 4 mei 2018 08:52

Als hij jou in de weg zit dan mag dat best hoor. ;)

Übung macht den meister!!!

Moet je nagaan, als er een stel van die boarder (weer) midden op de piste zitten en ze hebben allemaal een board van 2,5meter aan de voetjes. Dan liggen ze pas echt in de weg ;) ;) ;)

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Moet je nagaan, als er een stel van die boarder (weer) midden op de piste zitten en ze hebben allemaal een board van 2,5meter aan de voetjes. Dan liggen ze pas echt in de weg ;) ;) ;)

Veenhoorn op 4 mei 2018 08:59

Gelukkig is het een uitstervend ras (als ik de skiërs mag geloven) en is de kans dat je een hele roedel van dit soort lui tegen komt erg klein. Ook zijn dit soort exemplaren enkel in de ochtend op de pistes te vinden.

Übung macht den meister!!!

Skiers blijven toch vervelender met die lange dingen van ze.

Met de normale lengte skies tikken ze je al regelmatig tegen het hoofd aan, met van die 4m lange skies zal het helemaal ellende worden!

Skiers blijven toch vervelender met die lange dingen van ze.

IkBakErNiksVan op 4 mei 2018 09:51

Wel mooi dat je op die leeftijd nog lekker kan genieten in de sneeuw.

Übung macht den meister!!!
The older I get, the better I was

Plaats een reactie