Wintersport 2019?

Hey ik ben Nino 23jaar,
Ik zou graag aankomend jaar (2019) op wintersport willen gaan maar doordat ik de enige van mijn vriendengroep ben die snowboard is er weinig animo voor. Daar door ben ik opzoek naar een reismaatje(s) of groep om mee te snowboarden aankomend seizoen. Ik heb verder geen voorkeuren voor skiegebieden.
Ik heb enkele jaaren ervaring en ga regelmatig ook indoor.
Verder ben ik een rustige jongen die houd van de piste te scheuren maar ook rustigaan en genieten daar bij is het funpark ook een optie, verder ook wel in voor een feestje.
Mocht ik wat onduidelijk zijn of heb je vragen stel ze gerust.

Ps ik ben geen ervaren forum gebruiker;)

Met vriendelijke groet,

@Ninotjhe tegen de tijd dat het nieuwe seizoen weer begint komen er een hoop van zulk soort vragen voorbij waarbij ook veel gezellige vakanties uit voort komen als ik dat zo lees hier. Ik zou zelf dus nog even geduld hebben en regelmatig het forum goed in de gaten houden dan gaat het helemaal goedkomen.

Born to Ride

Hallo nino

Ik ben Rutger 42 jaar oud. Ik snowboard ook. Ik wil in de carnavalsweek ook naar Oostenrijk samen met mijn dochter (7jaar)die op les gaat. En zoek gezelschap om mee te boarden. Iets voor jou om mee te gaan? Ik heb enige jaren ervaring maar funpark is niks voor mij.

Plaats een reactie