Oud en Nieuw - Sylvesterparty in de sneeuw

Hoi Allemaal,

Wij, groep van ongeveer 8 man, willen dit jaar oud & nieuw vieren in de sneeuw. Nu ben ik al 2x in Solden geweest met oud & nieuw, maar de avond zelf viel me tegen. Daarnaast ben ik ook in Ischgl geweest en dat was zeker een geslaagd feest en vooral mooi vuurwerk.

Hebben jullie nog locatie tips voor 2018/2019??

Wellicht Hinterglemm? Alleen sneeuwzekerheid is daar natuurlijk een probleem…
Of misschien toch een keer Italië proberen…

Graag hoor ik jullie ervaringen/tips :)

Ik ben ooit in Courchevel 1850 geweest met oud en nieuw. Dat was toen echt een geweldig feest. Vuurwerk en DJ’s was echt top. Helaas is dat al weer 8 jr geleden.

Dit jaar gaan we Meribel eens proberen.

Succes!

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

Val Thorens een aantal jaar geleden was ook erg leuk. Vanaf 21.00 uur gratis vin chaud en warme choco, een freestyle-show, DJ en natuurlijk vuurwerk. Zelf ben ik geen feestbeest, maar van mensen die dat wel zijn heb ik begrepen dat de betere feestjes tot vroeg in de morgen doorgaan.
Voordeel voor mij: de pistes op 1 januari zijn heerlijk rustig. Pas vanaf lunchtijd zie je een aantal brakke types hun holen uitkomen om op het terras hun kater te laten uitdampen.

Enige ervaring was in Saalbach, en dat is me redelijk goed bevallen. Veel volk op de been, gezellige restaurants. Niet de mega party, maar eerder Gemutlich, wel tot zeer vroeg in de ochtend. Het is dus niet direct gedaan na middernacht. In Hinterglemm zit het jongere publiek en kan me best voorstellen dat het er daar steviger aan toe gaat. :)

Plaats een reactie