BEWintersporte is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
Leuk hotel waar zowel kinder- als babyopvang is

Leuk hotel waar zowel kinder- als babyopvang is

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

• stefpin 12 juni 2018 · 11:49
    Hoi,

ik ben op zoek naar een leuk hotel waar zowel kinder- als babyopvang is bij inbegrepen waardoor het een beetje betaalbaar wordt 😉

Ik zou graag eens naar de Sella Ronda gaan om te skiën. Maar andere gebieden zijn ook goed als ze voldoende groot en uitdagend zijn (min. 200 km piste).

Iemand die mij een hotel kan aanraden?

Alvast bedankt!
  • stefpin 12 juni 2018 · 11:50
    Vorig jaar ben ik trouwens naar Wagrain geweest en logeerden we in het Sporthotel wat zeer goed was, maar deze is dit keer al volzet tijdens de nieuwjaarsweek...
  • miepmiep 12 juni 2018 · 12:33

italie niet zo bekend, maar in frankrijk heb je club med vaak met baby en kinderopvang of neige et ciel ( belambra ) hebben baby/kinderopvang in hotel.

vaak heb je in de dorpen zelf ook baby/kinderopvang zitten.
  • stefpin 12 juni 2018 · 14:00
    We hebben inderdaad al enkele keren gaan skiën en opvang ter plaatse aan de lift of in het dorp ofzo gevonden maar meestal is dat nogal omslachtig en ook zeer prijzig (zeker voor 2 kinderen). Het voordeel van het Sporthotel was dat de opvang er in het hotel zelf was en inbegrepen in de kamerprijs. Dan kan je gewoon je kinderen 'droppen' en zelf zorgeloos gaan skiën. Zoiets zouden we graag opnieuw willen. Ik heb ook wel een aantal hotels gevonden in Oostenrijk maar deze liggen meestal in kleinere gebieden....
  • miepmiep 12 juni 2018 · 14:09
    We hebben inderdaad al enkele keren gaan skiën en opvang ter plaatse aan de lift of in het dorp ofzo gevonden maar meestal is dat nogal omslachtig en ook zeer prijzig (zeker voor 2 kinderen). Het voordeel van het Sporthotel was dat de opvang er in het hotel zelf was en inbegrepen in de kamerprijs. Dan kan je gewoon je kinderen 'droppen' en zelf zorgeloos gaan skiën. Zoiets zouden we graag opnieuw willen. Ik heb ook wel een aantal hotels gevonden in Oostenrijk maar deze liggen meestal in kleinere gebieden....stefpin op 12 jun 2018 14:00

dan is het een optie om te kijken bij neige et ciel ( belambra) in les menuires ( groot gebied).
    http://www.belambra.fr/club-les-menuires-neige-et-ciel/hiver...

*bericht bewerkt door miepmiep op 12 jun 2018 14:10 (4% bewerkt)
  • dokteruk 12 juni 2018 · 21:15
    Goede ervaringen met familienhotels in sudtirol.
    Kijk hier maar eens naar:
    Deze is in Ortisei... prima voor de Sella Ronda er zit er geloof ik ook een in Selva

https://www.familienhotels.com/en/hotel-search/family-spa-grand-hotel-...
    *bericht bewerkt door dokteruk op 12 jun 2018 21:18 (20% bewerkt)
    Life is a journey, not a destination
  • stefpin 16 juni 2018 · 00:52
    @dokteruk bedankt voor je link, die hotels lijken inderdaad wel leuk!

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.