Wintersport Inside (deel 2)

Een koekoek is de snowboarder onder de skiërs.😜😝🤣😂😎

Hij gebruikt het nest ( pistes ) van de anderen (skiërs) en eigent 't zich toe , zet er zich middenin neer (nest-piste-bevuiling) en laat de zorg weer aan de anderen(bully’s) over.

PS van 'n trol gesproken…

*bericht bewerkt door dan58 op 24 nov 2018 09:28

Born to run. B.S.

Zermatt is opengegaan dit weekend. Maar eigenlijk is er maar weinig extra geopend. Een paar blauwe pistes op Gornergrat, en twee rode richting Furg. Daarentegen is Cervinia nu bijna helemaal open!
Valtournenche is ook al grotendeels open.
https://www.matterhornparadise.ch/de/Erleben/Skigebiet-Zerma…

*bericht bewerkt door DrPhil op 24 nov 2018 11:26

Pssst… @Thomas, hier mag alles ;)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Er is een heel aanzienlijk percentage wetenschappers die de correlatie betwijfelen. Het punt is dat ze op de mainstream media geen podium krijgen omdat ze niet in het straatje van de mainstream media passen. Daardoor lijkt het dus alsof 99% zegt dat alles om co2 draait.

Gewoon lekker hier verder @Matthias123? Ik ben het met je eens dat de media goeddeels enkel standje hysterie kent v.w.b. klimaatverandering en dat is behoorlijk irritant. En wat ik nog belangrijker vind, kritische journalistiek t.a.v. maatregelen lijkt compleet afwezig. Maar dat maakt je stelling wat betreft de wetenschappers nog niet waar. Sterker nog wellicht is zelfs het tegendeel waar. Ook naar de consensus onder wetenschappers is uiteraard veel onderzoek gedaan, ziet er volgens mij vrij solide uit:

http://iopscience.iop.org/article/10.1088/1748-9326/10/9/094…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Pssst… @Thomas, hier mag alles ;)

Shane op 6 dec 2018 10:01

Ik was net klaar ;)

Even a bad day skiing is better then a good day at work

LOL :-)

Click. Click. Peace

@Shane leuk stukje leesvoer. Leuk om te zien dat de wetenschappers ook wel toegeven dat hun denkbeelden worden gevormd door de media en mainstream wetenschap bladen.
Soms is het lastig om te controleren of de grafieken kloppen dus dat die onderbouwing er bij zit is mooi.
De meest sceptische groep wetenschappers over de gehele linie zijn ook die het dichts liggen bij het format die dit onderzoek heeft uit laten voeren. Viel me op, daar een verdere conclusie aan binden wordt lastig omdat ik even geen zin heb om uit te zoeken wat het algemene standpunt van de uitvoerende organisatie zelf is.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Vandaag in het AD: “Groenlands ijs smelt nu harder dan ooit”

Hen48

6 december, derde bloei! Onvoorstelbaar.

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/34ceb903d06e7cd992a6d6f5...

Ja, de natuur is echt wel een beetje van slag door het heerlijke weer van dit jaar. Kijk hoe lang veel bomen in het blad zijn blijven staan. Dat mag van mij altijd wel zo ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Hier bij ons is toch alles kapot gevroren en zijn alle blaadjes van de bomen.

Bla, bla, bla.

Vorige week bloeiden de daglelies nog.
Echt bizar.

Ik laat de weerberichten, de witte linten, de statistieken, de commentaren tot en met vanavond voor wat ze zijn.😉

Lekker naar “een potje good old indie-rock” van War on Drugs. Sportpaleis Antwerpen 🍺👋👂🎶🎵🎸🎹🎻

Born to run. B.S.

PLOTTWIST

Wat hebben skiers en boarders gemeen? Ze kunnen beide niet skiën

Ik laat de weerberichten, de witte linten, de statistieken, de commentaren tot en met vanavond voor wat ze zijn.😉

Lekker naar “een potje good old indie-rock” van War on Drugs. Sportpaleis Antwerpen 🍺👋👂🎶🎵🎸🎹🎻

dan58 op 7 dec 2018 11:27

Veel plezier !! Goede keus

May the ski force be with you !!
I can stick uphill ice, on my saucer...

Maakten. Er is al weer een nieuw iemand.

En ik heb haar mooier op foto’s zien staan :).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Gelukkig had ik mevrouw Shane nog niet ingelicht. Bedankt voor de snelle respons 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Maarreh jij begint de dag dus met de roddelrubriek?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Jazeker. Net daarvoor las ik dat Brad’s kinderen hem niet meer willen zien.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Alleen de oudste kinderen toch?

  • ik kan overigens ook altijd erg genieten van de reacties op nu.nl. Nu al 935 bij dat koopkrachtbericht…

*bericht bewerkt door Roy83 op 20 dec 2018 08:43

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ha, dat bekijk ik eigenlijk nooit. Grappig inderdaad en logisch ook onder zo’n totaal niet kritisch belicht stukje kabinetspropaganda.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Blijkt ook dat bij ons hier in B. de regering weer is gevallen.😂

Waarschijnlijk" lag "er weer een snowboarder in de weg.😝😁❄

Born to run. B.S.

Maakten. Er is al weer een nieuw iemand.
En ik heb haar mooier op foto’s zien staan :).

Roy83 op 20 dec 2018 08:03

Pfff, die kan/zal ze ook wel eens dumpen, ik blijf hopen. :)

Gelukkig had ik mevrouw Shane nog niet ingelicht. Bedankt voor de snelle respons 😉.

Shane op 20 dec 2018 08:34

Mevrouw B weet waar ze zich aan kan verwachten mocht het er ooit van komen. :p

*bericht bewerkt door bartvwg op 20 dec 2018 11:09

Bla, bla, bla.

Blijkt ook dat bij ons hier in B. de regering weer is gevallen.😂

Waarschijnlijk" lag "er weer een snowboarder in de weg.😝😁❄

dan58 op 20 dec 2018 09:38

jullie beste periode de afgelopen jaren was toch de vorige kabinetsloze periode?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

https://www.stol.it/Artikel/Panorama-im-Ueberblick/Panorama/…
Pfff kom aan zeg Heleentje, zo kereltje is toch niks vergeleken met mij. :p

Bla, bla, bla.

En dan heb je een ongeluk met ambu, kliniekje, krukjes en wie is dan zo lief om voor je te komen koken?! @Bennie ! En reken dat hij dat goed kan😃

https://cdn.wintersport.nl/forum/23/2dcae4dc9c4300f426fe6cf8...

mama on a mission in the snow

Ai @Skimams, wat is er gebeurd? Top van @Bennie wel natuurlijk :).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Oei @Skimams wats kebeurt?

Born to run. B.S.

@dan58 @Shane Ik zat bij een wedstrijd op de Hinterreit in een hutje (rekenkamer, tijdwaarneming), daarvoor lag een keiharde ijsplaat. Toen ik na de wedstrijd terugliep naar het bergrestaurant uitgegleden. Letsel aan knie, enkel, voet. Morgen hoor ik vd verzekering wanneer ik naar NL wordt gevlogen.

mama on a mission in the snow

Plaats een reactie