Welk editing programma?

Dag allemaal,

Tot een tijdje geleden gebruikte ik GoPro Studio om beeldmateriaal van mijn (ski)reizen te monteren tot een filmpje. Ondertussen ondersteunt GoPro dit programma niet meer (niet meer te downloaden, geen updates, …). Ik ben dus op zoek naar een gelijkaardig (bij voorkeur gratis) programma. Ik probeerde al eens kort Imovie (van apple) maar dat beviel niet. Het vergde heel wat tijd om meerdere korte stukjes te halen uit een lange run. Waar werken jullie mee? Heeft iemand aanraders/ ervaringen?

Het vergde heel wat tijd om meerdere korte stukjes te halen uit een lange run.

Euh even een goede tutorial kijken? Want dit is echt heel snel en makkelijk bij imovie…

Click. Click. Peace

Het vergde heel wat tijd om meerdere korte stukjes te halen uit een lange run.

Euh even een goede tutorial kijken? Want dit is echt heel snel en makkelijk bij imovie…

Rogier op 5 jul 2018 14:48

Volledig mee eens, Imovie is het beste gratis programma (mening), alleen jammer dat het niet ook op een Windows kan draaien. Even oefenen en je hebt een programma in je handen waarmee je heel veel kan!

*bericht bewerkt door Arnie777 op 05 jul 2018 22:30

Freeride = Life

@Rogier @Arnie777 Fijn om te horen dat jullie enthousiast zijn over Imovie. Wellicht is het dan vooral wat wennen en aanpassen voor mij. Ik ga me er eens op toeleggen. Bedankt voor jullie reacties.

Plaats een reactie