Appartement Oostenrijk

Volgend jaar Maart staat er weer een gezamenlijke wintersport op de planning. We zijn een groep van 8 personen en zoeken een geschikte accommodatie in Oostenrijk. We willen gaan van 09-03-2019 tm 16-03-2019. We zoeken naar een accommodatie in een middelgroot tot groot ski gebied. Onze groep heeft gevorderden en beginners, dus we zoeken voor elk wat wils. We willen minimaal 4 slaapkamers. Meerdere badkamer is ook lekker. Graag dichtbij de lift of anders naast de bushalte. We hoeven niet elke avond in de apres-ski te staan, maar de mogelijkheid moet er wel zijn. We verwachten geen extreme luxe, maar het moet wel schoon zijn. Voorgaande jaren gingen we vaak naar Frankrijk aangezien daar veel accommodaties aan de piste liggen en tevens vaak meerdere kamers hebben (niet perse grote kamer, maar wel gescheiden), maar willen dit jaar toch weer Oostenrijk doen. Iemand tips?

Heb je al middels de zoekfunctie op deze website gekeken? Bovenaan op de knop “accommodatie” klikken en dan zoeken.

Heb ik gekeken ja, maar ik vind persoonlijke ervaringen veel belangrijker dan wat je via een zoekfunctie kan vinden.

Moien,
ik heb je een berichtje gestuurd.

Veel plezier met de planning!

Plaats een reactie