Terugroep actie Kingpin-skibinding

Marker roept een heel groot deel van hun toerskibindingen terug. De kingpin. Lees alles over de terugroep-actie hier:

https://www.marker.net/en/support/recall/

Click. Click. Peace

Thanks Rogier!

Blijkbaar ben ik net niet binnen de regels voor de recall actie. Start op serienummer 340973, en ik heb nummer 340972 XD. Zou ik dan toch even bellen of gewoon vanuit gaan dat het goed gaat?

*bericht bewerkt door moderator op 27 jul 2018 11:21

Freeride = Life

Thanks Rogier!

Blijkbaar ben ik net niet binnen de regels voor de recall actie. Start op serienummer 340973, en ik heb nummer 340972 XD. Zal ik dan toch even bellen of gewoon vanuit gaan dat het goed gaat?

Freeride = Life

@Arnie777 Dat is bijzonder. Ik precies hetzelfde nummer op mijn beide bindingen. Ik ga even bellen!

*bericht bewerkt door moderator op 27 jul 2018 11:26

Click. Click. Peace

Ik heb Marker net aan de telefoon gehad. Als het nummer niet in die serie valt is er GEEN probleem.
En twee het is compleet normaal dat we hetzelfde nummer hebben. Want het serie nummer gaat per batch en is dus niet uniek per binding.

Click. Click. Peace

@Rogier Dat is goed om te horen. Zijn we net de gelukkigen. Thanks voor het bellen!

Freeride = Life

Ik zag de melding gisteren ook bij Wepowder. Het serienummer van mijn bindingen valt wel binnen de range. De dealer waar ik de ze gekocht heb, wist echter nog van niks, maar zou wel gaan informeren.

Roene Desjardijn

@Roene Klopt in Nederland zijn ze nu pas bezig met de terugroep-actie op touw te zetten. Maar maak je geen zorgen gaat goedkomen. Mocht het echt niet lukken kun je mij altijd even een PM sturen…, dan wil ik wel even bellen.

*bericht bewerkt door Rogier op 31 jul 2018 14:24

Click. Click. Peace

stomme vraag misschien. waar vind ik verdorie die serienummer terug? ben ik blind? :p

stomme vraag misschien. waar vind ik verdorie die serienummer terug? ben ik blind? :p

derjean op 31 jul 2018 14:00

https://www.marker.net/en/support/recall/

Wat naar beneden scrollen.

*bericht bewerkt door bartvwg op 31 jul 2018 14:22

Bla, bla, bla.

Hij staat maar op één hielblok. Controleer ze dus allebei. Mocht je echt geen enkele hebben dan heeft de winkel die ze erop gezet heeft twee sets bindingen door elkaar gehaald ;-) En dan zou zeker even teruggaan als het bindingen uit winter 2017-2018 zijn.

Click. Click. Peace

Gevonden 349380. Ik neem even contact op met mijn dealer.

@derjean ik heb ook echt goed moeten kijken eer ik het serienummer zag!
@Rogier ik maak me ook geen zorgen hoor. Met de dealer afgesproken om in september langs te komen wanneer ze de ski-afdeling weer op gaan tuigen. Zolang het maar voor de season-kickoff van Wepowder geregeld is, dus ik heb nog even :-). In ieder geval bedankt voor het aanbod van de hulp!

Roene Desjardijn

Ik vraag mij af wat voor succes een recall actie in de zomer zo heeft. Ook wel echt toevallig dat ik dit bericht hier zag passeren…waarvoor dank.

@derjean het is ook echt het begin van de recall, ik was er meteen bij. Ik verwacht dat ze er nog wel een schepje bovenop doen in het voorseizoen.

Liever te vroeg dan te laat. :-)
@RoeneDesjardijn Geen probleem!

Click. Click. Peace

Heb mijn ski s binnengebracht. Hopelijk duurt het niet al te lang. November zou ik al durven naar de alpen trekken. Hebben jullie al meer nieuws ontvangen?

heb intussen mijn ski s teruggehad. blijkbaar breken de pinnetjes soms af bij de vorige versies

Iemand nog een idee naar welke dealers in NL ik heen kan? MK vast, maar nog meer in de buurt van Hoofddorp / Leiden? Thanks!

Plaats een reactie